برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ظرفشویی بوش مدل SMS88TI03T استیل

( )

ظرفشویی بوش مدل SMS88TI03T از سری 8 ظرفشویی بوش BOSCH ساخت آلمان می‌باشد. این مدل ظرفشویی 14 نفره بوش که با  برچسب مصرف انرژی +++A به بازار آمده است بدین معنی که این دستگاه قابلیت انجام شستشوی مطلوب با 10 درصد تاثیر بیشتر از استاندارد ارزشی دیگر دستگاه‌های همرده‌ی خود دارد

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
84.5 سانتی متر
60 سانتی متر
60 سانتی متر
44 دسیبل
36 ماهه
مهستان
+++A
14 نفر
مبله (ایستاده)
7 لیتر
3 سبد
هست

ماشین ظرفشویی مدلTI03T بوش، به رنگ سیلور می‌باشد. موتور بادوام و بسیار قوی این دستگاه Eco Silence بوده و با ایجاد صدای تنها 44 دسی بل و سیستم Super Silence محیط بسیار آرامی را برای شما فراهم می‌کند.


ماشین ظرفشویی TI03T، با داشتن 8 برنامه‌ی شستشو و 5 برنامه‌ی ویژه‌ی شستشوی براق و خشک، Hygiene Plus، شستشوی قوی، Varia Speed Plus و برنامه ویژه Half load  یا نصف شوی که شما می‌توانید با استفاده از آن دستگاه خود را با هر مقدار ظروف روشن کرده و سیستم حسگر (Load Sensor) براساس میزان ظروف موجود مقدار آب مصرفی و مواد شوینده را تنظیم می‌کند.

این مدل از ماشین ظرفشویی بوش با داشتن سیستم خشک کن با زئولیت و داشتن خشک کن اضافی می‌تواند ظروف را کاملا خشک و آماده مصرف مجدد در اختیار شما بگذارد. همچنین این ماشین ظرفشویی با داشتن برنامه Super 60 cْ می‌تواند شستشویی بسیار عالی برای شما انجام دهد.

مصرف آب و انرژی ماشین لباسشویی مدل TI03T

مصرف آب مدل SMS88TI03T بوش در هر دوره شستشو تنها 7 لیتر بوده و با داشتن سیستم Aqua Sensor می‌توان تا حد بسیار زیادی در مصرف آب صرفه‌جویی کرد. آب زیربنای سلامتی و حیات انسان است پس لازم است همگی نسبت به صرفه‌جویی و حفظ هرچه بیشتر این موهبت الهی، کوشا باشیم.

جهت ایجاد رفاه حال شما، شرکت بوش با قرار دادن قفل ایمنی کودک در این دستگاه، مانع از روشن شدن آن می‌شود. با سیستم صوتی آن نیز، زمان اتمام برنامه اعلام می‌شود.

ماشین ظرفشویی TI03T دارای دکمه‌های لمسی بوده و پنل کنترل دستگاه در جلوی آن قرار داد صفحه نمایش داخلی آن HD بوده و دارای نشانگر LED برای نشان دادن زمان اتمام نمک و مواد شوینده مکمل دستگاه در حین شستشو می‌باشد.

شما می‌توانید با بهره‌مندی از سیستم شروع با تاخیر از 1 تا 24 ساعت موجود در این دستگاه زمان شستشوی ظروف را به دلخواه خود تعیین کنید.

مدل SMS88TI03T دارای 3 سبد می‌باشد که سبر بالایی آن با 3 ارتفاع برحسب اندازه ظروف قابل تنظیم بوده و 6 فضای تاشو بشقاب در سبد بالایی و 8 فضای تاشوی بشقاب در سبد نیز قرار داده شده است.

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  آلمان
رنگ  استیل
مصرف انرژی  +++A

گنجایش و ابعاد

طول 60 سانتی‌متر
عرض 60 سانتی‌متر
ارتفاع 85 سانتی‌متر
وزن  55 کیلوگرم
ظرفیت 14 نفره

نماد اعتماد الکترونیکی