برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B سفید

( )

ماشین ظرفشویی مدل MW01 بوش از سری 4 محصولات بوش و 14 نفره است و مناسب خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که اهل میهمانی دادن هستند

  • سری: 4
  • رنگ: سفید
  • ظرفیت: 14 نفره
  • دارای فن‌آوری نصف شوی
  • میزان آب مصرفی 9.5 لیتر
  • برچسب مصرف انرژی: ++A
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
84.5 سانتی متر
60 سانتی متر
60 سانتی متر
44 دیسیبل
36 ماهه
مهستان
++A
14 نفره
مبله (ایستاده)
9.5 لیتر
3 سبد
9 برنامه

ماشین ظرفشویی مدل MW01 بوش از سری 4 محصولات بوش بوده که ظرفیت آن 14 نفره است و این قابلیت را به شما می‌دهد تا در یک دور استفاده از دستگاه مقدار زیادی از ظروفتان را بشوئید. این ظرفشویی 14 نفره بوشمناسب خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که اهل میهمانی دادن هستند بسیار انتخاب مناسبی است. 

رنگ این ظرفشویی بوش سفید بوده که با هر نوع دکوراسیونی تلفیق پیدا کرده و باعث چشمگیر شدن آشپزخانه شما می‌شود. برچسب مصرف انرژی این ظرفشویی MW01B بوش ++A است که بسیار کم مصرف است. 

میزان آب مصرفی ظرفشویی MW01 بوش در هر دوره‌ی شستشو تنها 9/5 لیتر بوده و به همراه ویژگی نصف‌شوی این دستگاه و همچنین سنسور آب موجود در آن می‌تواند تا حد زیادی مصرف آب را کاهش دهد.

این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه‌ی شستشو و 3 برنامه‌ی ویژه INTENSIVE ZONE، HALFLOOD برای شستن مقدار کم ظروف است که دیگر نیازی به انتظار برای پرشدن ظروف نبوده و این یکی از بهترین محاسن این ماشین است که شما می‌توانید در زمان دلخواه و برحسب نیازتان ظروف مورد نظرتان را بشوئید و همچنین EXTRA HYQIENE نیز می‌باشد.

شرکت بوش جهت رفاه حال مشتریان سیستم AQUA STOP را نیز در این ماشین ظرفشویی تعبیه کرده است که شما می‌توانید با ضمانت این شرکت دستگاه خود را در برابر آسیب‌های ناشی از قطعی آب محافظت نمائید.

با استفاده از برنامه‌ی عالی و یکتای NIGHT PROGRAM 50 ْc موجود در این مدل ماشین ظرفشویی جدید بوش، شما می‌توانید در ساعات پایانی شب که مصرف برق نیز بسیار کم است، در حالتی بیصدا و آرام از شستشو لذت ببرید.

سیستم محافظت از شیشه‌ی موجود در ظرفشویی مدل SMS46MW01B به شما این امکان را می‌دهد که ظروف نازک و شیشه ای خود را با آرامش خاطر و بدون هیچ نقصی در این دستگاه بشوئید.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به 4 دمای شستشو، نشانگر میزان نمک و مواد شوینده، موتور فوق ساکت، جنس داخلی استیل ضدزنگ، 2 قفسه فنجان نیز اشاره کرد.

صدای حاصل از لرزش این ماشین تنها 44 دسی بل بوده و با داشتن قابلیت SUPERSILENCE موجود در ماشین، شما می‌توانید از محیطی بسیار ساکت و خاموش لذت ببرید.

صفحه‌ نمایش این دستگاه منحصر به فرد شرکت بوش لمسی (TOUCH SCREEN) بوده و دارای نمایشگر LED می‌باشد، که این نمایشگر برای نشان دادن زمان شوینده‌ مکمل آن می‌باشد.

ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B همان مدل ظرفشویی بوش SMS68M02IR می‌باشد که با طراحی جدید به بازار ایران عرضه شد. این محصول منحصر به فرد دارای تاچ اسکرین می‌باشد و تمامی برنامه‌های شستشو و تنظیمات ماشین ظرفشویی، از روی صفحه نمایشگر تنظیم می‌شود. 46MW01B جزو سری 4 ماشین ظرفشویی بوش است.

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  آلمان
رنگ  سفید
مصرف انرژی  ++A

گنجایش و ابعاد

طول 60 سانتی‌متر
عرض 60 سانتی‌متر
ارتفاع 85 سانتی‌متر
وزن 70 کیلوگرم
ظرفیت 14 نفره

نماد اعتماد الکترونیکی