درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

هود مخفی توکار بلانتون مدل HO3202GB

هود مخفی توکار بلانتون مدل HO3202GB: نوع نصب هود به صورت توکار است، حجم مکش برابر 700 متر مکعب بر ساعت، توان مصرفی 140 وات، میزان صدا 58-63 دسی بل و بسیار کم صدا. دارای 4 سرعت مختلف مکش

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

19 کیلوگرم
ورودی برق هود:220 ولت -50 هرتز، 4 سرعته،دارای توربو فن
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
140 وات
مشکی-نقره ای
700 متر مکعب بر ساعت
آلومینیومی قابل شستشو
90 سانتی متر
توکار
PR-021314
58-63 دسی بل
SMD

معرفی هود مخفی توکار بلانتون مدل HO3202GB

هود بلانتون مدل HO3202GB یکی از هودهای بلانتون است که نحوه نصبی توکار دارد. یعنی کاملا داخل کابینت قرار می‌گیرد و تنها قسمت بیرونی هود که تنظیمات لمسی نیز بر روی آن قرار گرفته از روی گاز مشخص است. جنس بدنه بیرونی این هود مخفی شیشه سکوریت و به رنگ مشکی است. عرض هود برابر 90 سانتی‌متر است و بر روی گازهای در این ابعاد قابل نصب است. بهتر است هنگام خرید هود عرض آن را مساوی با اجاق گازتان بگیرید تا هم نمای موازی‌تری داشته باشد و هم عملکرد هود بهتر باشد. در ادامه این هود توکار بلانتون را بیشتر معرفی می‌کنیم: 

دارای 4 تنظیم سرعت مختلف:

غذاهای مختلفی که بر روی اجاق گاز پخته و سرخ می‌شوند به میزان متفاوتی بو و دود تولید می‌کنند. بنابراین باید هود بتواند تنظیمات مختلف مکش داشته باشد تا بتواند هر نوعی از بو و دود را به طور کامل مکش کرده و پاکسازی نماید. بنابراین هود بلانتون با تنظیمات سرعت 4 گانه خود به راحتی هر نوعی از دود و حتی سرخ کردنی‌هایی که بوی زیادی تولید می‌کنند مانند ماهی و یا بادمجان کاملا از فضای آشپزخانه پاکسازی می‌کند. توربو فن نیز در تنظیمت این هود قرار داده شده.

میزان صدای هود

میزان صدای این هود بلانتون مدل HO3202GB بسیار پایین و در حدود 58-63 دسی‌بل است. این میزان صدا برای هود کاملا مناسب است و سر وصدایی که از مدل‌های قدیمی هود به گوش می‌رسید و بسیار هم آزار دهنده بود از این هود بلانتون به گوش نخواهد زسید؛ این یعنی آشپزی در کمال آرامش!

فیلتر آلومینیومی قابل شستشو:

فیلتر هود بلانتون آلومینیومی است. این فیلتر به راحتی از جای خود قابل خارج شدن است و پس از خارج کردن آن می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی یا با دست شستشو کرد. برای اینکه هود مکش فوق‌العاده‌ای داشته باشد بهتر است هر 15 روز یکبار فیلتر را خارج و شستشو کرد. 

جمع بندی

اگر قصد خرید یک هود مخفی دارید که با سایر لوازم توکار شما هماهنگ شود و رنگ زیبا و جلوه‌ای مدرن داشته باشد و در عین حال کاملا استاندارد و امکانات ویژه داشته باشد این هود توکار بلانتون مدل HO3202GB انتخاب مناسبی برای سخت پسندان است.

 

نماد اعتماد الکترونیکی