بخرید و 469,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

فر توکار آلتون مدل V302

( )

فر برقی توکار آلتون ( ALTON ) مدل V302 با ظرفیت 72 لیتر، دارای صفحه نمایشگر لمسی جهت تنظیمات دما و تایمر و مجهز به پوشش داخلی از نوع لعاب آسان تمیز شونده (easy to clean) با 17 برنامه پخت مختلف در رنگ مشکی

ALTON - آلتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی با خطوط قرمز روی بدنه
60*53*60 سانتی متر
A
17 برنامه
72
4 جداره و جداشونده
برق
2

فر توکار آلتون مدل V302 یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. این فر که از نوع فر های برقی می باشد، با حجم 72 لیتر و طراحی زیبایی ظاهری، به آشپزخانه شما جلوه ای ویژه می بخشد و همچنین به واسطه ویژگی های کاربردی خود می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. 

درب شیشه ای تعبیه شده برای فر توکار آلتون مدل V302، از نوع چهار جداره و جداشونده می باشد. همچنین برای راحتی باز و بسته کردن درب فر، دستگیره ای مقاوم به حرارت به صورت افقی روی درب آن قرار داده شده است. استفاده از ریل تلسکوپی در ساخت فر های توکار آلتون باعث شده تا طبقات فر مانند کشو قابل بیرون کشیدن باشند و بدین ترتیب، قرار دادن و برداشتن ظروف و مواد غذایی در فر آسان تر انجام گیرد. 

پوشش محفظه فر استفاده شده در فر های توکار آلتون از جنس لعاب آسان تمیز شونده یا Easy to clean می باشد که این ویژگی در انتخاب و خرید فر های توکار و یا اجاق گازهای فردار که تمیز کردن محفظه فر در آنها همیشه از دغدغه های خریداران است، مزیتی مهم محسوب می گردد.

یکی از مسائل مهمی که باید در انتخاب یک فر مناسب برای آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد، مجهز بودن فر به فن خنک کننده است. فر توکار آلتون مدل V302 دارای یک فن خنک کننده اتوماتیک است تا زمانی که دمای داخل محفظه فر از حدی بالاتر رود، این فن به صورت خودکار روشن شده و هوای داغ درون فر را خارج سازد. همچنین علاوه بر فن خنک کننده، فن کانوکشن برای گردش هوای گرم داخل فر و کمک به پخت بهتر غذا نیز در این فر تعبیه شده است.

یکی دیگر از ویژگی های این مدل فر توکار، دارا بودن صفحه نمایشگر لمسی به منظور تغییر تنظیمات تایمر و دما می باشد. این صفحه نمایشگر لمسی علاوه بر آسان کردن کار با دستگاه، در افزایش زیبایی محصول نیز نقش مؤثری داشته است. به علاوه، از این پنل لمسی به منظور تنظیم برنامه های پخت و یا ذخیره برنامه پخت دلخواه نیز می توان استفاده کرد.

مجهز بودن به سینی عمیق برای پخت انواع مواد غذایی، جوجه گردان، برنامه یخ زدایی و سیستم ایمنی خودکار از دیگر ویژگی های کاربردی فر توکار آلتون مدل V302 است که در کنار سایر ویژگی های ذکر شده، آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک فر توکار کامل برای آشپزخانه منزل تبدیل کرده است.

این مدل فر توکار از لحاظ کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری، از مجهزترین و زیباترین محصولات آلتون محسوب می شود که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. 

 

مشاهده اجاق گاز رومیزی و هود آلتون با طرح و مدل مشابه:

اجاق گاز توکار شیشه ای آلتون

هود آلتون

دلایل اعتماد به ما