بخرید و 65,765 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آسیاب مخلوط کن بایترون Bitron مدل BGS G700

( )

آسیاب مخلوط کن بایترون ( Bitron ) رنگ سفید، توان 700 وات، دارای 5 سرعت قابل تنظیم، عملکرد لحظه ای ( Pulse )، یخ خرد کن و اسموتی ساز

Bitron - بایترون

18,790,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

150×150×350 میلی متر
1/5 کیلوگرم
آسیاب
700
5
1
استیل ضد رنگ
1/5
شیشه مقاوم و شفاف

مخلوط کن ها که با عنوان بلندر نیز شناخته می شوند، یکی از پر کاربردترین لوازم برقی آشپزخانه هستند. مخلوط کن بایترون مدل G700 ساخت شرکت Bitron از کامل ترین مخلوط کن های موجود در بازار است که به همراه آسیاب عرضه می شود. تیغه شش شاخه از جنس استیل ضد زنگ دارای دندانه هایی است که به خرد کردن یکنواخت قطعات یخ و تهیه اسموتیِ کاملاً  یکنواخت کمک می کند. همه ی قطعات این مخلوط کن قابل جدا شدن هستند و شما می توانید همه ی قطعات به جز موتور دستگاه را در ماشین ظرفشویی و یا به صورت دستی بشویید.

آسیاب مخلوط کن بایترون

مخلوط کن بایترون دارای 5 سرعت است که به وسیله ی ولوم قرار گرفته بر روی بدنه ی دستگاه قابل تنظیم است. دکمه ای هم جهت خرد کردن یخ بر روی بدنه ی دستگاه قرار دارد. علاوه بر آن، مخلوط کن و آسیاب بایترون دارای دکمه پالس (Pulse) یا عملکرد لحظه ای است که در صورت استفاده از آن دستگاه در مدت کوتاهی با حداکثر توان خود عمل می نماید. برای استفاده از این قابلیت، دکمه pulse روی بدنه را به مدت دو ثانیه نگه داشته و سپس یک ثانیه رها سازید. جنس بدنه ی آسیاب مخلوط کن بایترون ترکیبی از استیل و پلاستیک با کیفیت و مقاوم است و دستگاه دارای پایه های ضد لغزش جهت ثابت ماندن بر روی سطوح می باشد. درب آن نیز کاملاً کیپ شده و دریچه ای جهت ریختن شکر و مواد غذایی کوچک بر روی آن تعبیه شده است.

نماد اعتماد الکترونیکی