اسپری Free Love Desire For Men

( )

خرید این اسپری با درنظرداشتن ماندگاری 24ساعته، حجم 200 میلی‌لیتری، بطری زیبا، پخش بوی قوی، برند شناخته‌شده و قیمت نه‌چندان بالایش بسیار منطقی به نظر می‌رسد. این اسپری به‌راحتی در کیف دستی، ساک ورزشی و داشبورد خودرو جا می‌شود.

Free Love - فری لاو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اسپری “Free Love.Desire For Men“ از برند معتبر “ free love” ، دقیقا بوی عطر “Desire For Men“ را در خودش دارد. اگر شما هم از این عطر محبوب استفاده می‌کنید، برای تازه‌کردن عطر خود نیازی نیست که در طی روز از عطر گران‌قیمت و باارزشتان استفاده کنید. برای این منظور استفاده از این اسپری را توصیه می‌کنیم.

از دیگر خصوصیات اسپری Free Love.Desire For Men:

  • حجمی 200 میلی‌لیتری دارد، این اندازه برای استفاده‌های روزانه‌ی شما کافی است.
  • ماندگاری 24 ساعت
  • کیفیت بالا
  • پخش بوی فوق العاده

شماره مجوز از وزارت غذا و دارو:56/17548

با خرید اسپری free love تا مدت زیادی به خرید اسپری جدید احتیاج نخواهید داشت. 

بطری اسپری به شکل یک استوانه طراحی شده است، یک درپوش کمی شفاف روی سر اسپری قرار دارد. این درپوش پلاستیکی نازل را از آسیب‌ها و ضربه‌های احتمالی محافظت می‌کند. با اسپری‌کردن این محصول روی پوست یا لباستان، به‌سرعت بوی عطر محبوبتان را احساس خواهید کرد. این رایحه انرژی و هیجان فراوانی را به شما هدیه می‌کند. 

اسپری خوشبو کننده بدن یکی از وسایل پر کاربرد خانم ها و آقایان است که حتما در کیف لواززم آرایش یک خانم وجود دارد . اسپری های خوشبو کننده انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه میتوانید نوع خاصی از آن را انتخاب کنید . اما بهتر است قبل از استفاده از آنها درباره اسپری های خوشبو کننده بیشتر بدانید.

اگر دقت کرده باشید، حتما در سال های اخیر چشمتان به انواع اسپری های زنانه و مردانه ضدعرق هم افتاده و شاید خیلی از شماها، استفاده از این محصولات سبک، قابل حمل و خوشبو را به انواع مام های قدیمی ترجیح بدهید.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول