سرویس قابلمه سافینوکس 9 پارچه مدل کاریزما دسته صورتی کد 1021

( )

سرویس قابلمه استیل سافینوکس safinox ترکیه 9 پارچه مدل کاریزما دسته صورتی 1021 با کف ۳ لایه (چدن)، استیل ضدزنگ نیکل - کروم ، دربهای این پیرکس و نیز تمام استیل، مناسب برای سرخ کردن و تفت دادن می باشند

Safinox - سافینوکس
  • ترکیه

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سرویس قابلمه استیل سافینوکس safinox ترکیه 9 پارچه مدل کاریزما دسته صورتی :

  • 11*16 (1.5 لیتر)
  • 13*20 (2.5 لیتر)
  • 15*24 (5.5 لیتر)

سایز تابه 2 دسته :

  • 8*24 (3 لیتر)

سایز تابه تک دسته:

  • 6*20 (1.5 لیتر)

کلیه ظروف استیل سافینوکس با کف ۳ لایه (چدن) و طراحی ویژه باعث میشود حرارت به صورت یکنواخت پخش شود برخلاف ظروف استیل معمولی غذا در این ظروف نمی سوزد و ته نمیگیرد.

یکی از لذت های زندگی هر انسانی خوردن غذاهایی است که دوست دارد، چه قدر خوب است ضمن لذت بردن از غذای مورد علاقه خود حواسمان باشد از مواد غذایی سالم و تازه استفاده کنیم و توجه داشته باشیم این مواد ضمن پخت خواص خودشان را از دست ندهند که این هم مستلزم انتخاب ظروف مناسب برای طبخ مواد غذایی میباشد.

ظروف آشپزخانه استیل سافینوکس با هدف تولید ظروف سلامت از بهترین نوع استیل استفاده میکند. استیل ضدزنگ نیکل - کروم 10-18 مرغوب ترین نوع استیل میباشد که از نظر دوام و کیفیت استیل بی نظیر بوده و مادام العمر کیفیت خود را حفظ می نماید . این نوع استیل که INOX نامیده می شود دارای 18% کروم و 10% نیکل میباشد . فلز کروم موجب مقاوم شدن استیل در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و سایش می گردد و فلز نیکل موجب سطحی صاف تر و دوام براقیت استیل و محصول نهایی میگردد .

کفه چدنی قابلمه استیل سه لایه با ساختار کپسولی بوده که این کپسول های حرارتی با معماری خاص خود موجب انتقال بهتر و یکنواخت تر حرارت شده و در مصرف انرژی نیز موجب صرفه جویی میگردند.
دستگیره های استیل ظروف آشپزخانه بگونه ای طراحی شده که حرارت را در حد بسیار کمی از طریق بدنه ظرف جذب می کنند و تا حد بسیار کمی داغ میشود و میتوان دستگیره ها را حتی هنگامی که قابلمه روی اجاق است مستقیما لمس کرده و در دست گرفت و ظرف را جابجا کرد.

لازم است قبل از استفاده محصولات سافینوکس به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. محصولاتی که با حرارت مستقیم سروکاردارند (قابلمه ها) بهتر است برای اولین حرارت درون آن شیر بجوشانید.
  2. از رسیدن شعله مستقیم به دیواره های قابلمه ها خودداری فرمایید.
  3. برای پخت غذاهای خشک مانند برنج بهتر است ازشعله پخش کن ویا حرارت ملایم استفاده کنید.
  4. محصولات سافینوکس قابلیت شست و شو باماشین ظرفشویی را دارا میباشد
  5. درصورت شست و شوبادست جهت هرچه زیباتر نگه داشتن محصولات بهتر است ازابرومواد شوینده استفاده فرمایید.
  6. 5. هرگز از مواد اسیدی قوی مانند جوهر نمک در محصولات استیل استفاده نکنید.
  7. جهت براق ماندن هرچه بهتر محصولات وهمچنین در صورت تغییر رنگ در اثر حرارت نامناسب میتوانید از مواد براق کننده ظروف استیل مانند (جلاسنج) استفاده فرمایید.

ظروف استیل

ظروف استیل را می‌توان از جمله حرفه‌ای ترین ظروف پخت و پز به شمار آورد. این ظروف برای مدتی طولانی در کنار آشپز دوام آورده و حتی ممکن است هیچ‌گاه به تعویض آن‌ها نیاز احساس نشود. سطح صاف و محکم این ظروف باعث می‌شود که احتمال پوسته پوسته شدن، شکستن یا نشتی کردن آن‌ها کاهش یابد. برای سرخ کردن در تابه های استیل حتما ابتدا صبر کنید روغن به خوبی داغ شود سپس مواد غذایی را داخل تابه بریزید. در این صورت سطح مواد زود برشته شده و باعث می شود از سطح تابه جدا شود. برای سرخ کردن در تابه های استیل  ابتدا صبر کنید روغن به خوبی داغ شود سپس مواد غذایی را داخل تابه بریزید. در این صورت سطح مواد زود برشته شده و باعث می شود از سطح تابه جدا شود.  یکی از مزایای این ظروف این است که نفوذ فلز سازنده این ظروف به داخل مواد غذایی که در آن در حال پختن است امکان پذیر نمیباشد. بنابراین از امتیازات این ظروف براحتی تمیز شدن آن و کمتر واکنش نشان دادن نسبت به غذاها می باشد .

از دیگر مزایای این ظروف این است که حرارت بالا برای این ظروف خطرناک نمی باشد چون ماده سازنده این ظروف بسیار قوی و محکم است؛ این ظروف مورد خوبی برای سرخ کردن و تفت دادن می باشند. از آنجایی که این ظروف بر خلاف سایر ظروف ضد زنگ می باشند ظروف بسیار بادوامی هستند. ظروف استیل به علت خالص بودن فلز تشکیل دهنده آن ظروف مطمئن تری هستند.

سافینوکس

اولین تولید کننده ظروف استیل آشپزخانه و قابلمه های استیل ضد زنگ و نچسب، کتری و قوری، شیرجوش، زودپز و محصولات مشابه یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف آشپزخانه در جهان و خاورمیانه شناخته می شود.

استفاده از بهترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی روز اروپا محصولات سافینوکس را در زمره با کیفیت ترین  ظروف استیل قرار داده و باعث شده این محصولات به عنوان محصولات درجه یک به اقصی نقاط دنیا و آمریکا صادر گردد ک لیه ظروف استیل با کف سه لایه و طراحی ویژه جهت مصرف برروی اجاق های گازی بوده و استیل ضد زنگ نوع ۳۰۴ کروم - نیکل ۱۸/۱۰ بر اساس طبقه بندی موسسه جهانی آهن و فولاد آمریکا(AISI) به عنوان بهترین مواد اولیه موجود در جهان برای دوام بیشتر، زندگی سالم و بهداشتی تولید می گردد.

عمده ترین محصولات سافینوکس، سرویسهای قابلمه استیل ، کتری استیل ، قابلمه ها و تابه های تک استیل  است که همگی اینها اقلام مناسبی برای جهیزیه های شیک میباشند.

در مورد قابلمه های استیل این مجموعه لازم به ذکر است که کف این قابلمه ها از جنس چدن میباشد و این مزیت را دارد از رسیدن حرارت مستقیم به کف ظرف جلوگیری میکند. دربهای این قابلمه ها نیز از جنس پیرکس و نیز تمام استیل میباشد.

دلایل اعتماد به ما