بخرید و 393,120 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبسردکن ایستکول مدل TM SG 400P

( )

آبسردکن ایستکول مدل TM-SG 400P در رنگ خاکستری - نقره ای، دارای هشدار سطح آب، استحکام بالا، سطح صدای کم، مصرف برق پایین، دارای 3 شير سرد، ولرم و جوش، با منبع آب مخفی مجهز به پمپ، سیستم هشدار سطح آب، سيستم امنيتی کنترل درجه‌حرارت، دارای محافظ شوک الکتریکی، قابلیت نصب جالیوانی.

Eastcool - ایستکول

112,320,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

310×355×1035 میلی متر
17.5 کیلوگرم
برای آب گرم دارد
خاکستری

آبسردکن ایستکول مدل TM-SG 400P در رنگ خاکستری - نقره ای، دارای بدنه ی با استحکام بالا، ظاهری شیک و زیبا در ابعاد 310×355×1035 میلی متر و وزن 17.5 کیلو گرم می باشد. این محصول مناسب برای مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی است که بسیار کم صدا و مصرف برق پایینی هم دارد.

این آب سردکن دارای سه دماي مختلف آب تصفيه شده است که سه شیر آب سرد، گرم و و لرم  را داراست و می توانید علاوه بر آب سرد برای قهوه و چایی از آب گرم و ولرم هم استفاده کنید.

شکل ظاهری این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان منبع آب آن را در کابینت قرارداد که در معرض دید نباشد. گفتنی است این محصول در هر ساعت ۲ لیتر آب سرد و ۵ لیتر آب گرم تولید می‌کند.

دمـای آب گـرم توليدشـده در این محصول بيـن 80 تـا 95 درجـه ســانتیگراد است و همچنین مخرن گرم و سرد دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که همین امر باعث شده که مزه و بوی آب تغییر نکند.

از دیگر ویژگی های این محصول، محافظ شوک الکتریکی(دارای پایه های عایق و سیم ارت) برای امنیت،  قابليت نصب جاليوانی آهنربايی روي دستگاه، نمایشگر LED، مجهز به شاسي قفل کودک جهت شير آب گرم،  سیستم امنیتی کنترل درجه حرات، مجهز بودن به پمپ (سنسور تشخیص سطح آب یا هشدار سطح آب) به این صورت که اگر دمای آب گرم تا حد مجاز دستگاه گرم شده باشد، نشانگر گرمايش خاموش مي‌شود. همچنین اگر دمای آب سرد تا حد مجاز دستگاه سرد شده باشد، نشانگر سرمايش نیز خاموش می‌شود.

 

نماد اعتماد الکترونیکی