بخرید و 2,450,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S 0037SS

( )

یخچال و فریزر ساید بای ساید 34 فوت مدل D2S 0037SS برند دوو (DAEWOO) با درب هوم بار، گرید انرژی A+ و یخساز و آبسردکن اتوماتیک

Daewoo - دوو

700,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
115 کیلوگرم
ساید بای ساید
34
1816
920
916
LED
5
شیشه
3
+A
ایران
2900176500190

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ، گونه دیگری از یخچال فریزرها هستند که یخچال و فریزر را به شکل عمودی در کنار یکدیگر جای داده اند. برند دوو ، با سال ها فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی، بار دیگر با آوردن یخچال فریزرهای ساید بای ساید خود، قدرت و مهارت خود را در زمینه این گونه تولیدات به رخ کشیده است. مدل D2S 0037SS ساید بای ساید دوو که به prime 2 doors نیز معروف است ، با ویژگی های منحصر به فرد ، به عنوان یک ساید بای ساید کامل و بی رقیب از این برند معرفی شده است.

کمپرسور دیجیتال اینورتر این ساید بای ساید برند دوو دارای  قابلیت خنک کنندگی سریع در یخچال و فریزر است و با کاهش سر و صداهای آزار دهنده نسبت به کمپرسورهای معمولی تا 11 درصد ، آرامش بیشتری در محیط خانه برای ما فراهم می کند. هم چنین ساید بای ساید مدل D2S 0037SS مجهز به سیستم کنترل هوشمند است که با اندازه گیری دمای محیط بیرون از یخچال و تحلیل داده ها ، مناسب ترین عملکرد را برای کمپرسور انتخاب می نماید تا به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی نماید.

وجود محفظه بار یا هوم بار از دیگر ویژگی های مهم این ساید بای ساید برند دوو است. محفظه هوم بار به شما امکان دسترسی سریع به نوشیدنی ها و مواد غذایی را می دهد. طراحی منحصر به فرد و وجود لایه استیل در قسمت داخلی هوم بار باعث شده است تا سرما بر روی مواد بازتاب داشته باشند و هرزمان که خواستید از مواد غذایی خنک داخل هوم بار استفاده نمایید . هم چنین جالب است بدانید که نور داخل این محفظه با یک لامپ LED کم مصرف و بسیار پرنور تامین می شود.

یخساز و آبریز این یخچال هر دو به صورت اتوماتیک و با اتصال به آب شهری کار می کنند. فیلتر به کار رفته در یخچال فریزر دوو ضد بو، ضد باکتری و با قابلیت تصفیه هوای داخل یخچال است.

با باز ماندن درب ساید بای ساید مدل D2S 0037SS در ابتدا هشدار باز ماندن درب داده می شود و در ادامه درب به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد. لازم است بدانید که این یخچال فریزر ، مجهز به سیستم آرام بند درب است تا با بسته شدن آن آسیبی به یخچال وارد نشود. 

نماد اعتماد الکترونیکی