بخرید و 9,135 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

باکس گل رز جاودان دو شاخه

( )

دو شاخه گل رز طبیعی جاودان در باکس مشکی به ابعاد 20*12*10 سانتی متر، در دو نوع تک رنگ و هفت رنگ با ماندگاری 3 تا 5 سال. 

با توجه به طبیعی بودن گل ها هر باکس از نظر ظاهر متفاوت و منحصر به فرد می باشد.

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

یکی از عواملی که گل­ ها را از سایر هدایا متمایز می­سازد مرسوم بودن هدیه دادن گل در تمامی کشورها می­ باشد؛ چرا که هدیه دادن گل در تمامی کشورها نماد دوستی، محبت، عشق، صمیمیت و ... است. یکی از مواردی که بهتر است به آن توجه داشته باشیم انتخاب صحیح رنگ گل هنگام هدیه دادن می­باشد؛ چرا که هر کدام از این رنگ­ ها و تنوعشان رمز و رازی در دل خود دارند. به عنوان مثال، رز قرمز به معنای عشق، دلیری و احترام بسیار است و رز زرد در گذشته به معنای کم رنگ شدن علاقه بوده ولی امروزه از آن به عنوان ایجاد کننده حس شادی و خوشحالی یاد می­شود. رز سفید که در دسته گل عروس هم بسیار به چشم می­خورد به معنای عشقی پاک و فرخنده می­باشد، رز ارغوانی نشان دهنده تمایل و کشش بالای فرد نسبت به طرف مقابل است. انتخاب گل به منظور هدیه دادن در مراسم های مختلف مانند روز مادر، ولنتاین، تولد و ... موجب شادی و صمیمیت طرفین می­شود. تنها مسئله ­ای که وجود دارد این است که عمر گل­ ها بسیار کوتاه است؛ به همین منظور شرکت­ های بسیاری در زمینه افزایش طول عمر گل ­ها تلاش کرده ­اند که موفق شده­ اند به روشی خاص گل­ ها را مومیایی کرده و عمر آن­ها را بین 3 تا 5 سال افزایش دهند. این شرکت­ ها علاوه بر افزایش عمر گل­ ها خلاقیت بسیاری در زمینه بسته بندی و دیزاین آن­ ها داشته­ اند که افراد می­ توانند از آنها به عنوان هدیه­ های بی­نظیر استفاده نمایند. این رزها نیز همانند رزهای معمولی دارای تنوع رنگی برای مراسم­ ها و سلایق متفاوت می باشند. ایده این گل ­ها برگرفته از داستان دیو و دلبر می­باشد.

چنانچه نگران نحوه نگهداری از آن­ها می­باشید باید بگوییم که این رزها نیاز به هیچ گونه تغذیه و آب ندارند و برای افزایش طول عمر آن­ها تنها کافی است از رطوبت، آفتاب، گرد و خاک و حرارت آتش دور باشند. به یاد داشته باشید بهترین شرایط محیطی برای این گل ها قرار گرفتن در باکس شیشه ای خود است.

این گل ها در باکسی تزیین شده به وسیله روبان از جنس پلکسی گلس مقاوم قرار گرفته در یک ساک دستی و به همراه بروشور راهنمای نگهداری ارسال می شود.

ساختن لحظات سر شار از عشق برای شما عزیزان آرزوی قلبی ماست.

دلایل اعتماد به ما