غذاپز و نان پز چندکاره بیم مدل Multi Back B7.001

( )

دستگاه غذاپز و نان پز چندکاره بیم (beem) مدل Multi Back B7.001 معروف به نسخه آشپز قرن، با دوازده برنامه کاربردی برای پخت و دو ظرف نچسب و تایمر پخت برای جلوگیری از سوختن غذا

Beem - بیم

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

310*290*385 میلی متر
5.59 کیلوگرم
استیل ضد زنگ
650

دستگاه های چندکاره غذاپز و نان پز یا همان مولتی کوکرها دستیار این روزه ما در آشپزخانه ها هستند که با قابلیت های شگفت انگیز خود می توانند کار ما را از آن چه که هست آسان تر نمایند. غذاپز و نان پز چندکاره بیم مدل Multi Back B7.001 در نسخه آشپز قرن دارای 12 برنامه پخت برای پختن انواع پلو، مربا، پاستا و حتی خمیرها و نان ها می باشد. برنامه خاص پخت نان این دستگاه سه درجه برشتگی در نظر گرفته است تا با انتخاب درجه مورد نیاز خود از پخت یک نان خوش طعم لذت ببرید. تایمر بسیار دقیق مولتی کوکر beem تا 15 ساعت قابل تنظیم است و پس از تمام شدن تایم به طور خودکار خاموش شده و از سوختن غذا جلوگیری نماید. نمایشگر دستگاه غذاپز LCD است که از طریق آن می توان برنامه های پخت و زمان مورد نظر را تنظیم نمود. این دستگاه همچنین دارای دو ظرف نچسب برای پخت غذا می باشد.

قالب غذاپز و نان پز چندکاره بیم مدل Multi Back B7.001  دارای دو قالب از جنس Maraton BIO-LON نچسب بوده و برای شما لذت آشپزی بدون دغدغه و آسان را به ارمغان خواهد آورد. این دستگاه جایگزین پرقدرت تر و کارا تر برای پلوپزهای عادی است و مانند یک دستیار در آشپزخانه برای شما عمل می کند. 

دلایل اعتماد به ما