درباره فروشگاه: دیجیتالکده
تعداد محصولات: 61

تبلت نوکیا مدل N1

( )

تبلت 7.9 اینچی نوکیا مدل N1

NOKIA - نوکیا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پس از خریداری بخش بزرگی از شرکت نوکیا توسط مایکروسافت، این کمپانی تبلتی باسیستم عامل اندرود به شکل آیپد مینی تولید و عرضه کرد. این محصول به نام نوکیا N1 به بازار عرضه شده است.

Nokia N1

نوکیا N1 دارای صفحه نمایشی 7.9 اینچی همانند آیپد مینی اپل با رزولوشن 1536×2048 پیکسل می باشد. همچنین دوربین، اسپیکر، دکمه، جک هدفون و بدنه آلومینیمی یک دست این تبلت نیز همانند آیپد مینی طراحی شده است. این تبلت دارای 6.9 میلی متر ضخامت و 318 گرم وزن می باشد.

ویژگی خاص و متمایز کننده این تبلت نسبت به سایر دستگاه ها، دارا بودن درگاه اتصال USB  Type-C می باشد که در تبلت دیگری مشاهده نشده است. نوکیا به وسیله این تبلت قابلیتی به نام Z Launcher را معرفی کرده است. به  این صورت که با نوشتن حرف اول اسم مخاطب یا اپلیکیشن، لانچر موارد مرتبط را به شما نشان می دهد.

تبلت نوکیا N1 دارای پردازنده چهار هسته ای  2.3 گیگاهرتزی بر روی چیپ ست اتم Z3580 اینتل به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

این تبلت دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین جلو با سنسور 5 مگاپیکسل می باشد. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 یا لالیپاپ اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما