بخرید و 1,564,455 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل پرایم پلاس کد ES24

( )

ElectroSteel Prime ES24  Refrigerator، یخچال فریزر دو قلو 40 فوت (20 فوت یخچال و 20 فوت فریزر) الکترواستیل مدل پرایم ES24 با رتبه مصرف انرژی A، مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک، سیستم سرمایش و انجماد سریع، صفحه نمایش لمسی، نوفراست، سیستم کنترل الکترونیکی، جریان هوای خنک چندگانه، صفحه نمایش هوشمند لمسی، سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

ElectroSteel - الکترواستیل

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

تیتانیوم
146 کیلوگرم
دوقلو
40
1890
710
650+650
معمولی
2 عدد
5 عدد
5 عدد
شیشه ای
39db
اهرمی
306
7 عدد
488
A
2900394400043-2900394400067

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل (ElectroSteel) مدل ES24 ساخت کمپانی معتبر الکترواستیل می باشد. ظرافت در طراحی و زیبایی یخچال فریزر های الکترواستیل بر زیبایی فضای آشپزخانه شما می افزاید.

یخچال این مدل دارای پنج طبقه می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد؛ به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب یخچال ES24 دارای پنج طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن 10 کشو فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است. فریزر این محصول دارای یخساز نیمه اتوماتیک است.

سیستم انجماد سریع تعبیه شده در فریزر موجب انجماد سریع گوشت و سبزیجات شده و موجب حفظ ارزش غذایی آن ها می شود. از طرفی سیستم سرمایش سریع نیز موجب سرد شدن سریع مواد غذایی گرمی می شود که درون یخچال قرار می گیرد که این عمل مانع از بالا رفتن دمای فضای درون یخچال می شود.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به فیلتر بو گیر و ضد باکتری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد که مانع از رشد باکتری و بوی بد درون یخچال می شود و سلامتی شما عزیزان را تضمین می نماید. این یخچال فریزر مجهز به کنترل الکترونیکی با نمایشگر ال سی دی است که درجه دمای بخش های مختلف یخچال در صفحه نمایشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسی آن تنظیماتی همچون قفل کودک، سرمایش سریع، انجماد سریع و حالت تعطیلات قابل اعمال است.

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود. تمامی طبقات یخچال از شیشه ی مقاوم ساخته شده که تحمل وزن بسیار بالایی را دارا می باشد. این طبقات دارای لبه های پلاستیکی است که به گونه ای طراحی شده که از ریزش و نشت آب و دیگر مایعات جلوگیری نماید.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر الکترواستیل می توان به سیستم مصرف اقتصادی، سیستم بدون برفک، صدای بسیار کم، لامپ LCD و دستگیره اهرمی اشاره نمود.

در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کمپرسورSECOP ساخت اتریش  با تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که قدرت انجماد سریع را حدود 20% بالا برده و صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی دما و تازگی را به همراه دارد. همچنین این کمپرسورها دارای تکنولوژی MUFFLER می باشند که راندمان و عمر مفید آن را بالا می برد. کمپرسور استفاده شده در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کم صدا ترین کمپرسورهای موجود در بازار است.

شرکت الکترواستیل با تولید یخچال فریزر ES24 دغدغه خانواده های پرجمعیت به دلیل ناکافی بودن فضای سایر یخچال فریزر ها را بر طرف ساخته است. 

برای مشاهده مدل های مشابه بر روی لینک محصول مورد نظر کلیک کنید:

یخچال فریزر دوقلو پلادیوم مدل پرایم کد PD24  

همه مدل های یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

همه مدل های یخچال فریزر دوقلو

دلایل اعتماد به ما