یخچال و فریزر دوقلو زیرووات مدل Z4I L سفید چرمی

( )

یخچال فریزر دوقلو 28 فوت Z4I زیرووات (ZEROWATT)، تحت لیسانس کمپانی زیرووات ایتالیا، دارای یخچال 15 فوت با آبریز و فریزر 13 فوت با شش کشو و یک طبقه، یخساز دستی داخل فریزر و پنل دیجیتال لمسی

تحت لیسانس زیرووات ایتالیا، محصول شرکت پاکشوما

Zero watt - زیرووات

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرمی
یخچال 79 و فریزر 85 کیلوگرم
دوقلو
28
1715
یخچال 620 و فریزر 620
یخچال 600 و فریزر 550
LED
5 طبقه و 2 کشو
4
30 دسی بل
آلومینیومی متحرک
1 طبقه
2
کره ای hitech
6
18 ماهه
پاک سرویس
هست
607
A
داخل فریزر

یخچال فریزر دوقلو زیرووات مدل Z4، تحت لیسانس کارخانه زیرووات ایتالیا ساخته شده و به سه رنگ سفید، سفید چرمی و اینوکس به بازار عرضه شده است. رده مصرف انرژی A در این یخچال و فریزر نشان دهنده مصرف بهینه انرژی می باشد که در خرید لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است.

مشخصات فضای درونی:

یخچال Z4 زیرووات دارای پنج طبقه، دو کشو، محفظه ای مخصوص میوه های کوچک، و طبقه ای برای قرار گرفتن منظم بطری ها است که در کل 330 لیتر و به عبارتی 15 فوت گنجایش دارد. درب یخچال سه طبقه نسبتا بلند و یک طبقه مخصوص قرار دادن تخم مرغ دارد. آبریز و یا آبسردکن نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته است. طراحی این یخچال به گونه ای است که به شما امکان می دهد تمامی مواد غذایی را به شکلی منظم و با دسترسی آسان در یخچال قرار دهید و با کمبود جا مواجه نشوید. 

زیرووات

فریزر Z4 نیز دارای یک طبقه، شش کشو، و دو طبقه بر روی درب است که در کل 277 لیتر یا 13 فوت گنجایش دارد. گنجایش فریزر Z4 زیرووات کمی از یخچال آن کم تر بوده که این به دلیل کوچک تر بودن پهنای آن است. از این رو این یخچال فریزر دوقلو برای کسانی که آشپزخانه نسبتا کوچکی دارند و به نسبت یخچال، فضای فریزر کم تری را نیاز دارند مناسب است. یخچال فریزرهای دوقلو به شما این امکان را می دهند تا در صورت لزوم آن ها را به صورت جدا و با فاصله از هم قرار دهید. در فریزر محفظه یخساز نیمه اتوماتیک قرار گرفته تا همیشه یخ های آماده در قالب هایی منظم در دسترس شما قرار داشته باشد.

زیرووات

فریزر زیرووات دارای محفظه Vita Fresh است که قابلیت تازه نگاه داشتن گوشت و ماهی و همچنین میوه و سبزیجات به مدت طولانی برای حفظ خواص و تازگی مواد غذایی را دارد. برای استفاده از این قابلیت باید دما و رطوبت این کشو فریزر را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایید. همچنین قابلیت انجماد سریع یا Super Freez، با پایین آوردن سریع دما به منجمد شدن سریع تر مواد غذایی در فریزر کمک می کند تا شکل ظاهری مواد و ارزش غذایی آن حفظ شود. از دیگر مشخصات یخچال و فریزر Z4 زیرووات می توان به سیستم سرمایش سه گانه، سیستم کنترل هوشمند، و کمپرسور اینورتور Hitech کره ای دیجیتال اشاره کرد.

zero watt

مشخصات ظاهری:

پنل دیجیتال لمسی هم بر روی یخچال و هم بر روی فریزر زیرووات به صورت عمودی قرار گرفته تا به وسیله ی آن تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید. دستگیره آلومینیومی متحرک کاملا ارگونومیک به باز و بسته کردن آسان درب کمک می کند.  یک چراغ LED محفظه داخلی یخچال و فریزر را روشن می کند. در صورت باز ماندن درب، آلارم ملایمی باز ماندن آن را به شما اطلاع می دهد.

یخچال فریزر دوقلو 28 فوت زیرووات با ظاهر زیبا، فضای مناسب و امکاناتی که برای نگهداری مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانواده های ایرانی باشد.

دلایل اعتماد به ما