یخچال فریزر بوش Bosch دوقلو مدل KSV36VW304 - GSN36VW304 سفید

( )

رتبه انرژی: ++A

ظرفیت یخچال: ۳۴۶ لیتر، ظرفیت فریزر: ۲۳۷ لیتر، 21 فوت

Bosch - بوش

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
154کیلوگرم
دوقلو
21
1860
650
600
1
7 عدد
5 عدد
شیشه نشکن
دارای جایخی
237 لیتر
7عدد
3 ساله
بوش سرویس
++A

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یخچال فریزردوقلو بوش مدل GSN36VW304-  KSV36VW304 یکی از جادارترین و زیباترین یخچال های این برند می باشد. ظرافت در طراحی این محصول آن را از نمونه های مشابه متمایز می سازد. رتبه مصرف انرژی این محصول A++ است. این یخچال دارای 5 طبقه در درب خود می باشد که امکان چیدمان انواع نوشیدنی و عرقیات گیاهی را فراهم می سازد. درون یخچال یک کشو جهت قرار دادن پنیر و کره و ... تعبیه شده است. سیستم انجماد سریع این محصول موجب حفظ تازگی گوشت و سبزیجات می شود. وجود 7 عدد کشو درون فریزر فضای کافی برای جداسازی گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات و ... را فراهم ساخته است. جنس طبقات 7 گانه این یخچال شیشه نشکن می باشد. بدنه سفید این یخچال زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می نماید.

از دیگر ویژگی های این یخچال میتوان به فریزر بدون برفک، آنتی باکتریال بودن، اخطار باز ماندن درب یخچال، سیستم سرد کننده سریع و دارا بودن جایخی اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما