درباره فروشگاه: آریت هوم
تعداد محصولات: 111
رتبه فروشگاه:
(2)

جارو برقی آب و خاک آریته مدل Twin Aqua AR 4241

( )

Ariete AR 4241 Twin Aqua Power 1600W

جارو برقی آب و خاک آریته ( Ariete ) مدل Twin Aqua AR 4241 با قدرت 1600 وات و مخزن 3 لیتری آب تمیز و کثیف، دارای قابلیت شویندگی قوی و دارای دو عملکرد شست و شو و مکش، مجهز به فیلتر 4 لایه، فیلتر هپا و فیلتر آب 

 جهت مشاهده مدل مشابه این جارو برقی با توان 1700 وات به نام جارو برقی آب و خاک آریته مدل Twin Aqua AR 4242 کلیک کنید.

Ariete - آریته

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی
20 سانتی متر
13 کیلوگرم
1600
3 لیتر
هپا
دارای عملکرد شست و شو و مکش با مایعات

جارو برقی آب و خاک آریته Ariete مدل Twin Aqua AR 4241 یکی از محصولات شرکت ایتالیایی آریته است که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. این جارو برقی با عملکرد دوگانه مکش (عملکرد معمولی تمام جارو برقی ها) و شست و شو، محصولی متمایز و بسیار کاربردی است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید یک جارو برقی همه کاره خانگی باشد. این جارو برقی با توان 1600 وات، قابلیت تنظیم مکش داشته و مجهز به فیلتر 4 لایه و فیلتر هپا برای جذب هر چه بیشتر گرد و غبار و پاکیزگی محیط زیست می باشد. 

در عملکرد شست و شو، شما می توانید با افزودن آب و مواد شوینده به مخزن 3 لیتری دستگاه، آب را روی سطوح اسپری کرده و همزمان خشک کنید و به این ترتیب می توانید انواع سطوح را به سادگی نظافت نمایید. همچنین این دستگاه به علت دارا بودن فیلتر نیم لیتری آب، قابلیت مکش مایعات را نیز دارد. چراغ نشانگری که روی دستگاه تعبیه شده، شما را از خالی شدن مخزن آب آگاه می سازد. این جارو برقی بهترین گزینه برای تمیز کردن لکه های سخت با مایع و مکش و خشک کردن همزمان سطوح می باشد. 

برس جادویی برای مکش آب، برس پاک کننده شیشه، سری بخار، برس کف شور، بری مخصوص پارکت، برس توربو مخصوص مایعات، برس مبلمان و ماده شوینده از اقلام و لوازم جانبی همراه جارو برقی آب و خاک آریته Ariete مدل Twin Aqua AR 4241 می باشد. 

دلایل اعتماد به ما