بخرید و 178,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

جارو برقی 2400 وات روسو مدل Boss

( )

جارو برقی روسو ( ROSSO ) با توان 2400 وات و پاکت میکروفیلتر قابل تعویض با حجم 6 لیتر، فیلتر خروجی هپا و رد انرژی A

تمامی رنگها به جز رنگ قرمز دارای لوله خرطومی کنفی می باشند و رنگ قرمز دارای لوله پلاستیکی است. 

ROSSO - روسو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

20 سانتی متر
50 سانتی متر
29 سانتی متر
5/5 کیلوگرم
75 دسی بل
24 ماهه روسو سرویس
کیسه دار
2000 تا 2500 وات
2400
9
6 لیتر
هپا- کربنی

جارو برقی روسو مدل Boss با قدرت موتور 2400 وات، جارویی پرقدرت و مناسب برای استفاده خانگی محسوب می شود. این جاروبرقی دارای کیسه قابل تعویض و فیلتر خروجی هپا و کربنی می باشد. فیلتر هپا فیلتری است که از الیاف پلیمری به هم فشرده شده خاص که دارای منافذ ریزی هستند ساخته شده است و مانع پخش شدن گرد و غبار خروجی از جارو برقی در هوا می گردد و آنها را فیلتر می نماید. همچنین فیلترهای جارو برقی روسو قابل شست و شو نیز می باشند. 

لوله این جارو برقی از نوع لوله تلسکوپی بوده که ارتفاع آن به تناسب قد شما قابل تنظیم است. همچنین لوله خرطومی آن از جنس کنفی (رنگ قرمز از جنس پلاستیکی) است و استفاده از این جنس در ساخت لوله خرطومی موجب شده تا این لوله از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد. نشانگر پر شدن کیسه که روی بدنه جارو برقی تعبیه شده است، وضعیت پر بودن کیسه را در هر لحظه به شما نشان داده و شما می توانید به وسیله آن زمان تعویض کیسه را متوجه شوید. همچنین حجم مناسب کیسه جارو برقی 2400 وات روسو که برای یک جارو برقی خانگی حجم مناسبی به حساب می آید، باعث شده تا مدت زمان لازم برای تعویض کیسه ها طولانی تر شود. برس های مبلمان، پرده و گوشه گیر که به همراه این جارو برقی عرضه می شود، امکان جارو کردن مکان های دور از دسترس که با سری معمولی جارو قابل نظافت نیست، برای شما فراهم می کند. 

جارو برقی روسو 2400 وات همچنین در رده مصرف انرژی A قرار داشته و با حجم صدای 75 دسی بل، در دسته جارو برقی های کم مصرف و کم صدا قرار می گیرد. همچنین سیم برق 9 متری این جارو برقی به شما امکان جارو کشی تا شعاع 13 متر از دستگاه را داده و دغدغه کوتاه بودن سیم جارو برقی که یکی از مسائل همیشگی در استفاده از جارو برقی های خانگی است را رفع می نماید. درپوش آنتی باکتریال، سیم جمع کن خودکار، پاکت های میکروفیلتری قابل تعویض و فیلترهای قابل شست و شو از دیگر ویژگی های جارو برقی 2400 وات روسو مدل Boss است که در مجموع آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک جاروبرقی خانگی تبدیل می کند. 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول

با سلام 8ماه پیش جارو برقی روسو خریدم متاسفانه سیم جمع کنش خراب شده .من هم که برگ ضمانت نامه رو گم کردم .ولی برگ فاکتور خرید رو دارم .قبول نمیکنن که از ضمانتش استفاده کنم.
به نظر شما برگ فاکتور خرید کافی نیست .؟