برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

( )
  • سری PRO
  • رنگ: تیتانیوم
  • کشور سازنده: آلمان
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • قدرت مکش: 1800 وات
  • گنجایش مخزن: 5 لیتر
  • مجهز به سیستم کمپرسور
  • مجهز به کیف ابزار
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  آلمان
رنگ  تیتانیوم
میزان صدا  74 دسی‌بل

گنجایش و ابعاد

وزن  7 .7کیلوگرم
گنجایش مخزن  5 لیتر
طول سیم برق  12 متر

مشخصات فنی

قدرت مکش  1800 وات
نوع سیم جمع کن  خودکار
فیلترها  HEPA (فیلتر هپا)

سایر مشخصات محصول

لوازم جانبیابزار حرفه ای شامل برس مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه، ابزار بلند مخصوص درزها و 4 کیسه اضافی گرد و غبار
سایر مشخصاتسیستم PowerProtect، سیستم QuattroPower، Air Turbo (مکش قدرتمند)، موتور فوق ساکت

جارو برقی بوش BOSCH مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR از سری PRO بوش ساخت کشور آلمان می‌‌باشد که یکی از پرطرفدارترین جارو برقی‌های عرضه شده به بازار است.

موتور این مدل جاروبرقی کمپرسور است که بسیار قدرتمند می‌باشد که توان مکش زیادی را ایجاد می‌کند، البته با توجه به قدرتمند بودن این موتور که 1800 وات می‌باشد باید گفت که بسیار کم‌صدا است و تنها 74 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این حجم صدا نسبت به دیگر جاروبرقی‌ها بسیار کمتر می‌باشد.

ظرفیت کیسه این جارو برقی بوش 5 لیتر (xxL) می‌باشد و می‌تواند حجم زیادی از زباله و خاک را نگه ‌دارد.

فیلتر این جاروبرقی بوش تمام کرک و گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می‌کند و مانع از پخش شدن در محیط می‌شوند که این قابلیت سلامت افرادی که دارای بیماری‌های آسم و حساسیت هستند را تضمین می‌کند. همچنین این فیلترها قابلیت شستشو را دارند.

این محصول دارای 24 ماه گارانتی رسمی بوش سرویس می‌باشد.

ویژگی و امکانات جاروبرقی BOSCH مدل BGL8PRO5IR

این جاروبرقی کمپرسور بوش با مجهز بودن به سیستم Robust Air، جداسازی گرد و غبار با سیستم تصفیه با تکنولوژی بالا، باعث می‌شود عمر دستگاه شما چند برابر بیشتر شود.

سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش دارد که باعث نتایج عالی در جارو کردن با مصرف انرژی کمتری می‌شود.

همچنین سیستم Power protect با 60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث می‌شود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید حتی برای زمانی‌هایی که کیسه پر است.

این جاروبرقی با دارا بودن یک نوار پلاستیکی در پارو خود باعث می‌شود تا هنگام جارو کردن مبلمان خود بهترین نتیجه را داشته باشید چون مانع از ایجاد خطوط روی مبلمان شما می‌شود. این نوار پلاستیکی باعث می‌شود تا شما هرمکانی را بدون نگرانی جارو بزنید زیرا این نوار مانع از خط افتادن سطوح می‌شود

این مدل از جاروبرقی برای استفاده از سطوح سخت بسیار مناسب بوده زیرا با طراحی ویژه‌ای که دارد به راحتی روی سطوح حرکت کرده و هیچ عنوان فشاری روی دست شما وارد نمی‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری جاروبرقی بوش مدل RO5IR

این جارو با وزن خالص 7.7 کیلوگرم با طول کابل 12 متر می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد تا شعاع استفاده از دستگاه بیشتر شود و شما آزادی وسیعی را در زمان جارو زدن داشته باشید و طی یک دوره فعالیت، جارو کردن بدون وقفه را در اختیار دارید.

رنگ این دستگاه تیتانیوم می‌باشد و بدنه آن در برابر خش بسیار مقاوم است.

ویژگی متمایز این مدل جارو برقی این است که دارای یک کیف ابزار حرفه‌ای شامل برس مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه، ابزار بلند مخصوص درزها و 4 کیسه اضافی گرد و غبار است.

اکثر شما خانم‌های خانه دار با تمیز کردن درز مبلمان و جاهای غیر قابل دسترس با مشکل مواجه هستید شرکت بوش با قرار دادن یک کیف ابزار بسیار کارآمد در این مدل جارو برقی به راحتی این مشکل را حل کرده است که با استفاده از ابزار مبلمان شما می‌توانید تمامی درزهای مبلمان خود را به راحتی و بهترین نحو ممکن تمیز کنید و از فضای منزل خود لذت ببرید.

همچنین این جاروبرقی بوش دارای محفظه نگهداری اقلام همراه و لوازم جانبی می‌باشد.

پیشنهاد ما برای خانواده‌های که دارای حیوانات خانگی هستند این مدل جاروبرقی بوش است چون با ابزار حرفه‌ای خود به راحتی مو حیوانات را جمع می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی لوله خرطومی آن است و بصورت کنفی می‌باشد که بسیار باکیفیت است و با مقاومت بالایی که دارد برخلاف لوله‌های دیگر به راحتی له و پاره نشده و تغییر شکل نمی‌دهد.

این جاروبرقی BGL8PRO5IR با دارا بودن لوله ضدزنگ تلسکوپی فلزی مناسب هر کاربری با هر قد و قامتی می‌باشد زیرا می‌تواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند و به بهترین نحو ممکن از دستگاه استفاده کند.

همچنین شرکت بوش برای رفاه حال شما مصرف کننده عزیز دسته جارو را ارگونومیک طراحی کرده تا باعث سهولت در استفاده از آن بشوید.

این مدل جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR با دارا بودن 4 عدد چرخ فلزی ضد خش به راحتی قابل جابجایی می‌باشد که با چرخش 360 درجه خود قدرت مانور دستگاه را بالا می‌برد.

بدنه این دستگاه را طوری ماهرانه، طراحی کرده‌اند تا در صورت حمل از دستگیره آن استفاده نکنید تا فشاری روی دست وارد نشود.

قدرت مکش این جارو برقی از روی بدنه دستگاه قابل تنظیم است.

همچنین این جاروبرقی بوش مجهز به سیستم سیم جمع‌کن و نشانگر پر بودن مخزن می‌باشد.

همانطور که می‌بینید این دستگاه قابلیت‌های فراوانی دارد که شما با انتخاب این مدل از جاروبرقی می‌توانید تجربه بهتری را در نظافت منازل خود تجربه کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی