برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی بوش مدل BGL81800

( )
  • سری 8
  • رنگ: آبی
  • پاکت مصرفی: G
  • کشور سازنده: آلمان
  • قدرت مکش: 1800 وات
  • گنجایش مخزن: 5 لیتر
  • مجهز به سیستم Power Protect
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  آلمان
رنگ  آبی

گنجایش و ابعاد

وزن  8 کیلوگرم
گنجایش مخزن  5 لیتر
طول سیم برق  15 متر

مشخصات فنی

قدرت مکش  1800 وات
پاروها  1 عدد
نوع سیم جمع کن  خودکار
فیلترها  فیلتر ضد آلرژی HEPA

سایر مشخصات محصول

لوازم جانبیبرس   مبلمان، سری مکش درزها، سری پارویی و 3 کیسه اضافی گرد و غبار
سایر مشخصات  مجهز به موتور قدرتمند و بسیا کم‌صدا، دارای فیلتر قابل شستشو و ضد آلرژی، سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش و همچنین سیستم Power protect با 60 درصد قدرت مکش

جاروبرقی بوش مدل BGL81800IR

امروزه، بوش با تولید انواع لوازم ریز و درشت خانه و آشپزخانه، در جایگاه سومین تولید کننده بزرگ این محصولات در جهان قرار گرفته است و علاوه بر جوایز زیست محیطی، جوایزی برای مشتری مداری و کیفیت محصولات نیز دریافت کرده است‏.‏

جارو برقی BGL81800IR به موتور قدرتمند و درعین حال بسیار آرام و کم صدا مجهز می‌باشد که توان مصرفی این مدل جاروبرقی 1800 وات می‌باشد.

این مدل جارو برقی مجهز به فیلتر جدید HEPA می‌باشد که با ویژگی بالا برای عملکرد بهتر، تمام کرک و گرد و غبار را به خوبی به خود جذب می‌کند و مانع از پخش شدن در محیط می‌شوند که این قابلیت سلامت افرادی که دارای بیماری‌های آسم و حساسیت هستند تضمین را می‌کند. همچنین این فیلترهای ضد آلرژی قابلیت شستشو را دارند.

این جارو برقی کیسه‌ای بوش که ظرفیت 5 لیتری (XXL) دارد و می‌تواند حجم زیادی از زباله و خاک را نگه ‌دارد و شما می‌توانید به راحتی ماه‌ها از یک کیسه استفاده کنید.

این محصول دارای 24 ماه گارانتی رسمی بوش سرویس می‌‌باشد.

ویژگی و امکانات جاروبرقی BOSCH بوش BGL81800IR

سیستم Quattro Power عملکرد بسیار عالی در مکش دارد که باعث نتایج عالی در جارو کردن با مصرف انرژی کمتری می‌شود.

همچنین سیستم Power protect با 60 درصد قدرت مکش بیشتر باعث می‌شود تا با جریان هوای عالی، برای عملکرد تمیز کردن، شما جاروکشی پرقدرتی را داشته باشید حتی برای زمانی‌هایی که کیسه پر است.

همچنین این جاروبرقی بوش مجهز به سیستم سیم جمع‌کن و نشانگر پر بودن مخزن نیز می‌باشد. پاکت مصرفی این مدل جارو برقی ATYP G می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این جاروبرقی لوله خرطومی آن است که بسیار باکیفیت است و با مقاومت بالایی که دارد به راحتی له و پاره نشده و تغییر شکل نمی‌دهد.

همچنین با دارا بودن لوله تلسکوپی پلاستیکی که مناسب هر کاربری با هر قد و قامتی می‌باشد، می‌توانید به بهترین نحو ممکن از این دستگاه استفاده کنید.

مشخاصت فنی و ظاهری جارو برقی BOSCH مدل BGL81800IR

این مدل جاروبرقی بوش BGL81800IR با دارا بودن 4 عدد چرخ فلزی ضد خش با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی قابل جابجایی می‌باشد که قدرت مانور دستگاه را بالا می‌برد.

رنگ این مدل جاروبرقی 1800 وات بوش آبی می‌باشد که برخلاف مدل‌های دیگر که اکثرا سفید و مشکی هستند و باعث یکنواختی هستند، بسیار خوشرنگ می‌باشد و زیبایی خاصی به دستگاه شما می‌بخشد.

طول سیم این جاروبرقی 15 متر است که این امکان را به شما می‌دهد تا یک جاروکشی با شعاع بیشتر و بدون وقفه داشته باشید. همچنین بدنه این جاروبرقی بوش از پلاستیک بسیار باکیفیت می‌باشد که در دربرابر خش بسیار مقاوم بوده.

این جارو برقی بوش دارای 3 سری می‌باشد که شامل:

  • برس مبلمان (از ایجاد خطوط سایه روشن روی مبلمان جلوگیری می‌کند)
  • سری مکش درزها (بسیار مناسب برای درزهای مبلمان و نقاطی که قابل دسترس نیستند)
  • سری پارویی (با نوار پلاستیکی که زیر این پارو تعبیه شده از خط و خش افتادن جلوگیری می‌کند)

همچنین این جاروبرقی دارای 3 کیسه اضافی گرد و غبار و محفظه نگهداری لوازم جانبی می‌باشد. قدرت مکش این جارو برقی از روی بدنه دستگاه قابل تنظیم است.

لوازم خانگی بوش در سرتاسر دنیا متناسب با کیفیت و استاندارد جهانی تولید می شود. با خريد فقط از مراکز رسمی فروش، لوازم خانگی با کیفیت، با خدمات پس از فروش و ضمانت رسمی بوش را به خانه ببرید.

نماد اعتماد الکترونیکی