برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مخلوط کن همیلتون مدل BH 707

( )

مخلوط کن و نوشیدنی ساز همیلتون (Hamilton) مدل BH 707، دارای موتور قدرتمند 1600 واتی و صفحه دیجیتال لمسی، مناسب برای میوه و سبزیجات

Hamilton - همیلتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

لمسی
1600
6 پره استیل
1/8
شیشه ای

دستگاه مخلوط کن و نوشیدنی ساز برقی از جمله لوازمی است که به کمک ما آمده تا ساخت دسر و نوشیدنی را برایمان آسان و لذت بخش نماید. مخلوط کن همیلتون دارای موتور بسیار پرقدرت 1600 واتی است که 6 پره بلبرینگ دار از جنس استیل ضد زنگ آن را می چرخاند. این پره ها از بهترین نوع تیغه هستند و به مرور زمان کند و یا دچار خوردگی نمی شوند. 

مخلوط کن

از نوشیدنی ساز و مخلوط کن همیلتون برای تهیه معجون و نوشیدنی های خنک و انواع سوپ و غذای بچه استفاده میشود. این دستگاه برای خرد کردن میوه و سبزیجات بسیار ایده آل است. بدنه ی آن از استیل ضد زنگ، و پارچ مدرج  بسیار بزرگ 1/8 لیتری آن از جنس شیشه است. شیشه ای بودن پارچ باعث مقاومت در برابر تغییر رنگ و حرارت و دوام بیش تر آن می شود. شما می توانید به وسیله ی صفحه دیجیتال لمسی این مخلوط کن تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید.

مخلوط کن همیلتون دارای قابلیت خرد کردن یخ است که می توانید به وسیله ی آن شربت، اسموتی و یخ در بهشت خانگی داشته باشید.سیستم قفل مگنتی درب این محصول را به دستگاهی ایمن و بی خطر تبدیل کرده و قابلیت جدا شدن قطعات شست و شوی آن را بسیار آسان می سازد. مخلوط کن و نوشیدنی ساز همیلتون با موتور پرقدرت و بادوام و همچنین طراحی زیبا و ارگونومیک خود محصولی کارا و زیبا برای آشپزخانه ی شما می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی