بخرید و 525,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50K5600U سایز 50 اینچ

دارای پنل VA، تکنولوژی صفحه LED، کیفیت تصویر Ultra HD - 4K، مرورگر اینترنت 

Daewoo - دوو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

LED
Ultra HD 4K
تخت
50
2160 × 3840 پیکسل
4 هسته ای
مشکی
دوو Daewoo
8 گیگا بایت

تلویزیون هوشمند  05 اینچ مدل K5600  محصول شرکت دوو می باشد که در ساخت آن از صفحه نمایش تخت، کیفیت تصویر ULTRA HD – 4K  استفاده شده است. حالت صفحه نمایش تلویزیون دوو  تخت یا فلت و از نسل LED می باشد.

سایز صفحه ی نمایش 05 اینچی این تلویزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید.

این تلویزیون دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش Ultra HD – 4K و رزولوشن  2160*3840   پیکسلی ونسبت تصویر 16:9  می باشد تلویزیون 05 اینچی دوو دارای جدیدترین نسل گیرنده های دیجیتال بوده که کاربران می توانند تمام شبکه های دیجیتالی را از گیرنده دیجیتالی DVB-T2 دریافت کنند.

از دیگر این ویژگی های این محصول می توان به Screen Mirroring  و تلتکست اشاره کرد. این محصول دارای دو بلندگو 20 واتی بوده که توان هر بلندگو 10 وات می باشد. این مدل از تلویزیون دوو از پخش صدا با فرمت صدای فراگیر  Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند . این دستگاه 2 عدد پورت ورودی USB دارد . این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR بوده است که این امکان را فراهم می کند تا تصاویری با کنتراست بالا را مشاهده نمایید.

فناوری HDR در تلویزیون های جدید این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید. کنتراست قوی در تصاویر سبب به نمایش در آمدن تاریک ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید خواهد شد و چنان تضاد بالا و در سطح عالی را ایجاد خواهد کرد که تمامی رنگ ها را می توانید به وضوح در میان صحنه ها بیابید. سایر ویژگی  های این مدل تلویزیون   اتصال به Wi_fi ، ارتباط بدون سیم Mirroring ، ریموت کنترل هوشمند ، قابلیت موس ،  قابلیت کنترل حرکتی، مرورگر اینترنت Web Browser، بازی ، اپلیکیشن ، بلوتوث، دارای پنل IPS  می توان نام برد.

دلایل اعتماد به ما