درباره فروشگاه: فروشگاه آوا کیان
تعداد محصولات: 49

تلویزیون 65 اینچی جی پلاس مدل 65LQ721S

تلویزیون هوشمند 65 اینچی جی پلاس مدلGTV - 65LQ721S، مجهز به صفحه نمایش تخت با فناوری ساخت QLED، دارای ماشین زمان، تصاویر با رزولوشن 2160*3840 پیکسل با کیفیت 4K، امکان خاموش شدن خودکار،  قابلیت ضبط برنامه‌ها، وجود سه پورت HDMI، دو پورت USB و دارای گیرنده دیجیتال داخلی، قابلیت اتصال بی سیم به موبایل و انتقال صوت از طریق بلوتوث، مجهز به سیستم عامل اندروید، دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت

 G plus - جی پلاس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

LED
4K
تخت
65
2160*3840
16:9
2
20
اندروید
چهار هسته ای
2
3
اپتیکال
۲۹۰۰۳۱۷۸۰۶۴۸۸

تلویزیون هوشمند  65 اینچی جی پلاس مدل GTV - 65LQ721، مجهز به یک صفحه نمایش تخت با حاشیه باریک می‌باشد که در آن از فناوری ساخت QLED و کیفیت نمایش تصویر 4K استفاده شده است. این تلویزیون با داشتن رزولوشن 2160*3840   قادر است تصاویر را با کیفیت QLED یا کوانتوم‌ دات نشان دهد، این امکانات در کنار هم به این معنی است که شما تصاویری با کنتراست بسیار بالا و نمایش بینظیر رنگ ها و شفاف مطابق با برترین تکنولوژی‌های روز دنیا تماشا خواهید کرد.

این محصول مجهز به سه درگاه HDMI می‌باشد که کاربر می‌تواند به صورت همزمان سه پخش کننده مختلف را به این تلویزیون ال ای دی متصل کند. علاوه برآن 2 درگاه USB در تلویزیون تعبیه شده است که به واسطه آن میتوانید انواع فایل های موسیقی، فیلم و عکس را نیز مشاهده نمایید.

تلویزیون 65 اینچی جی پلاس مدل GTV - 65LQ721، دستگاه هایی مانند دی وی دی پلیر، پخش کننده بلوری، ست باکس های دیجیتال و دوربین های دیجیتال را پشتیبانی می کند همچنین از سیستم دو کاناله مجهز به دو بلندگو در سمت چپ و راست با توان خروجی 20 وات استفاده کرده است.

سیستم عامل این تلویزیون هوشمند Android 9.0 بوده و علاوه‌بر ریموت کنترل اصلی، یک کنترل هوشمند با دسترسی راحت در فضای اندروید و نشانگر ماوس بر روی تصویر دارد.

حافظه داخلی این تلویزیون 16 گیگابایت است و به همراه یک حافظه موقت 2 گیگابایتی و CPU چهارهسته‌ای یک سخت‌افزار قدرتمند را برای این تلویزیون فراهم کرده است.

قابلیت ضبط برنامه در حال پخش روی فلش مموری و یا حافظه جانبی در زمان هایی که کاربر وقت کافی برای تماشای فیلم و یا پخش زنده فوتبال ندارد و با ضبط آن می تواند بعدها و در زمان مناسب به تماشای آن بنشیند.

مزیت دیگر این تلویزیون داشتن قابلیت بلوتوث است که برای انتقال صدا به تجهیزات صوتی فراهم است.

برای دریافت شبکه های دیجیتال داخل کشور روی تلویزیون 65 اینچی جی پلاس مدلGTV- 65LQ721S ، یک گیرنده توکار از نوع DVB-T2 بکار برده شده است که امکان دریافت تمامی شبکه های دیجیتال داخلی را دارد و نیاز به خرید گیرنده خارجی و رسیورهای دیجیتال را حذف کرده است.

همچنین قابلیت HEVC امکان پخش شبکه های جدید HD و 4K  صدا و سیما را در این تلویزیون فراهم کرده است، درنظر داشته باشید همه تلویزیون های HD موجود در بازار قابلیت پخش این شبکه ها را ندارند و حتما تلویزیون باید قابلیت HEVC را داشته باشد.

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در این تلویزیون گنجانده شده است ماشین زمان است، چون احتمالاً برای شما هم پیش آمده که وسط تماشای یک فیلم و درست در نقطه حساس، تلفن یا زنگ خانه به صدا درآمده و شما اصل ماجرا را ازدست‌داده‌اید. اما وقتی تلویزیون از ویژگی Time Shift برخوردار باشد، دیگر از این بلاها سرتان نمی‌آید زیرا می‌توانید بسیار راحت فیلم را عقب بزنید و صحنه‌ای که ازدست‌داده‌اید را دوباره تماشا کنید و بعد هم بدون تأخیر و به روش عادی، به تماشای بقیه فیلم بپردازید.

دلایل اعتماد به ما