درباره فروشگاه: سام برتر
تعداد محصولات: 12

تلویزیون 58 اینچی مدل TU6550 سام الکترونیک

تلویزیون 58 اینچی مدل TU6550 سام الکترونیک، مجهز به صفحه نمایش تخت با فناوری ساخت LED ، تصاویر با رزولوشن 8 میلیون پیکسل با کیفیت ULTRA HD 4K، دارای قابلیت ماشین زمان، امکان خاموش شدن خودکار،  قابلیت ضبط برنامه‌ها، وجود سه پورت  HDMI، دو پورت  USB

SAM - سام

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 کیلوگرم
LED
ULTRA HD - 4K
تخت
58 اینچ
2160 × 3840
16:9
2
10 وات
2
3

تلویزیون 58 اینچی مدل TU6550 سام الکترونیک، مجهز به یک صفحه نمایش تخت با حاشیه باریک می‌باشد که در آن از فناوری ساخت LED و کیفیت نمایش تصویر فول اچ دی استفاده شده است. این تلویزیون با داشتن رزولوشن 2160 × 3840 و بواسطه استفاده از فناوری تقویت گستره رنگ و Clean View با کاهش نویز و تداخل و افزایش گستره رنگ و کنتراست، تصاویر را شفاف و با کیفیت کریستالی به نمایش می دهد، به طوریکه کاربر از تماشای تصاویر با کیفیت اصلاح شده لذت خواهد برد.

این تلویزیون قابلیت استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر را دارد چون ال ای دی این دستگاه از زاویه دید مطلوبی برخوردار است.

این محصول مجهز به سه درگاه HDMI می باشد که کاربر میتواند به صورت همزمان سه پخش کننده مختلف را به این تلویزیون ال ای دی متصل کند. علاوه برآن 2 درگاه USB به تلویزیون تعبیه شده است که به واسطه آن میتوانید انواع فایل های موسیقی، فیلم و عکس را نیز مشاهده نمایید و هیچ گونه نگرانی بابت پخش شدن فایل های خود نداشته باشید زیرا این محصول از تمام فرمت های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می کند.

این تلویزیون دستگاه هایی مانند دی وی دی پلیر، پخش کننده بلوری، ست باکس های دیجیتال و دوربین های دیجیتال را پشتیبانی می کند همچنین از سیستم دو کاناله مجهز به دو بلندگو در سمت چپ و راست با توان خروجی 20 وات استفاده کرده است.

برای دریافت شبکه های دیجیتال داخل کشور روی تلویزیون 58 اینچی مدل TU6550 خود، یک گیرنده توکار از نوع DVB-T2 بکار برده است که امکان دریافت تمامی شبکه های دیجیتال داخلی را دارد و نیاز به خرید گیرنده خارجی و رسیورهای دیجیتال را حذف کرده است.

قابلیت ضبط برنامه در حال پخش روی فلش مموری و یا حافظه جانبی در زمان هایی که کاربر وقت کافی برای تماشای فیلم و یا پخش زنده فوتبال ندارد، و با ضبط آن می تواند بعدها و در زمان مناسب به تماشای آن بنشیند.

سیستم عامل این تلویزیون ، اندروید می باشد و این دستگاه به عنوان اندروید تی وی عرضه می شود و با استفاده از این سیستم عامل محبوب می توانید به راحتی هر نوع اپلیکیشین و برنامه های اندرویدی را روی تلویزیون خود نصب نمایید و از استفاده آن لذت ببرید.  با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LAN و وای فای می توانید از امکانات بیشتر آن بهرمند شوید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند می توان به قابلیت اتصال بی سیم به موبایل یا Smart View اشاره کرد.

یکی از بهترین قابلیت‌هایی  که در این تلویزیون گنجانده شده است ماشین زمان است، چون احتمالاً برای شما هم پیش آمده که وسط تماشای یک فیلم و درست در نقطه حساس، تلفن یا زنگ خانه به صدا درآمده و شما اصل ماجرا را ازدست‌داده‌اید. اما وقتی تلویزیون از ویژگی Time Shift برخوردار باشد، دیگر از این بلاها سرتان نمی‌آید زیرا می‌توانید بسیار راحت فیلم را عقب بزنید و صحنه‌ای که ازدست‌داده‌اید را دوباره تماشا کنید و بعد هم بدون تأخیر و به روش عادی، به تماشای بقیه فیلم بپردازید.

لوازم جانبی و همراه تلویزیون 58 اینچی مدل TU6550 سام الکترونیک، شامل یک ریموت کنترل، دفترچه راهنما و کابل برق می باشد.

 

دلایل اعتماد به ما