بخرید و 679,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: سادو
تعداد محصولات: 52
تعداد طرفداران: 1

تلویزیون LED هوشمند ایکس ویژن مدل 50XTU535

( )

تلویزیون LED هوشمند ایکس ویژن مدل 50XTU535، نصویر Ultra HD - 4K، رزولوشن 2160*3840، دارای MHL PVR و EPG، ماشین زمان، پنل IPS، استاندارد صوتی Dolby، دیکودر آنلاین HEVC، دارای رابط هوشمند، پردازنده ی 4 هسته ای، اندروید 6.0، حافظه داخلی 8 گیگابایت، HDR10، رم 1.5 گیگابایت، مجهز به Screen Mirroring

X Vision - ایکس ویژن

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

بدون پایه: 8.5*65*112 سانتی متر با پایه: 26*71*112 سانتی متر
10.9 کیلوگرم
ریموت کنترل و دفترچه راهنما
LED
Ultra HD - 4K
تخت
50
2160*3840
16:9
2 عدد
20 وات هر 10 باند وات
2 عدد
2 عدد
1 عدد
1 عدد
کواکسیال
عادی
رومیزی
178
2900993702692
نسخه 6.0
4 هسته ای
Mali T720 MP2
8 گیگابایت
1.5 گیگابایت
ساختار پنل از IPS، دیکودر آنلاین HEVC، سیستم صوتی Dolby Digital

تلویزیون 50 اینچ مدل   50XTU535محصول شرکت ایکس ویژن می باشد که در ساخت آن از صفحه نمایش تخت، کیفیت تصویر Ultra HD - 4K و پنل IPS با کیفیت A+ استفاده شده است. شاید برایتان سوال باشد که پنل A+ چیست؟ کارخانه‌ ی تولید تلویزیون ایکس ویژن از کیفیت A+ برای پنل‌ ها استفاده می ‌کنند تا مطمئن شود که کاربر هنگام تماشای تصویر با مشکلاتی از قبیل  وجود لکه، پخش شدن نور یا رنگ در تصویر یا خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل مواجه نخواهند بود؛ به‌ طور کلی، پنل‌ها در درجه‌های A+، A، B یا C عرضه می‌ شوند. +A در میان این مدل‌ ها، بهترین است. 

یکی از قابلیت های تلوزیون 50 اینچی ایکس ویژن، هوشمند (SMART TV) بودن این تلوزیون می باشد. نسخه سیستم عامل اندروید این تلویزیون 6.0 می باشد. شما می توانید از طریق پورت شبکه و یا WiFi به اینترنت متصل شوید و به جستجو در میان صفحات اینترنت بپردازید. امکان دسترسی به محتوای آنلاین، برنامه های کاربردی (Application) و ویدئدوها و فیلم های مختلف دنیایی از سرگرمی را در اختیارتان میگزارد و می توانید در اینترنت به راحتی و در صفحه ی بزرگتر از گوشی همراهتان گشت و گذار کنید.

حالت صفحه ی نمایش تلویزیون ایکس ویژن تخت یا فلت و از نسل LED می باشد. سایز صفحه ی نمایش 50 اینچی این تلویزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید. این تلویزیون دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش Ultra HD - 4K و رزولوشن 2160*3840 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 می باشد. این تلوزیون دارای تکنولوژی HDR بوده است که این امکان را فراهم می کند تا تصاویری با کنتراست بالا را مشاهده نمایید. فناوری HDR در تلویزیون ها جدید این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلیشان مشاهده نمایید و این سبب می شود صحنه هایی زنده و نزدیک به واقعی را نظاره گر باشید. کنتراست قوی در تصاویر سبب به نمایش در آمدن تاریک ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید خواهد شد و چنان تضاد بالا و در سطح عالی را ایجاد خواهد کرد که تمامی رنگ ها را می توانید به وضوح در میان صحنه ها بیابید. 

در تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچی شما می توانید با استفاده از درگاه USB فیلم، عکس و موسیقی های خود را به نمایشگر انتقال داده و از آن لذت ببرید. بعلاوه این تلویزیون داری قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه و تصاویر تلویزیون را داخل فلش مموری یا مموری کارت ضبط کنید. یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون، ماشین زمان (Time shift) می باشد که این قابلیت به شما این امكان را می دهد كه برنامه های زنده تلویزیون را ضبط نموده و درحین ضبط برنامه، قسمت های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید؛ بدون اینكه وقفه ای در ضبط برنامه زنده پیش آید. 

این محصول دارای 2 بلندگو 20 واتی بوده که توان هر بلندگو 10 وات می باشد. این دستگاه 2 عدد پورت ورودی HDMI و 2 عدد پورت ورودی USB دارد و بعلاوه دارای ورودی کامپوننت، ورودی کامپوزیت، ورودی آنتن، ورودی MHL و خروجی صدا دیجیتال از نوع کواکسیال می باشد. 

تلویزیون 50 اینچی ایکس ویژن دارای جدیدترین نسل گیرنده های دیجیتال بوده که کاربران می توانند تمام شبکه های تلویزیونی را از طریق گیرنده دیجیتالی DVB-T2 دریافت کنند. از دیگر ویِژگی های این محصول می توان به ساختار پنل IPS ، سیستم صوتی Dolby Digital، دارای قابلیت MHL برای تلفن های همراه و تلتکست اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول