درباره فروشگاه: فروش کالا
تعداد محصولات: 23
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون ضد ضربه راک 50 اینچ مدل 5095

تلویزیون راک 50 اینچی مدل 5095، ضده ضربه و مقاوم، Full HD، گیرنده دیجیتال، امکان ضبط برنامه های تلویزیونی بر روی حافظه خارجی، امکان اتصال به کامپیوتر و لپتاپ

Rak - راک

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 ماهه شرکت راک
LED
Full HD
تخت
50
1080*1920 پیکسل
رو میزی

این تلویزیون محصول شرکت راک (RAK) بوده که در ساخت آن از صفحه نمایش تخت، کیفیت تصویر FULL HD استفاده شده است. حالت صفحه ی نمایش تلویزیون راک تخت و از نسل LED می باشد. سایز صفحه ی نمایش 50 اینچی این تلویزیون اجازه می دهد تا از کیفیت فوق العاده ی نمایشگر آن لذت ببرید. این تلویزیون دارای کیفیت نسل جدید صفحه نمایش Full HD و رزولوشن  1080*1920 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 می باشد.

این تلویزیون دارای درگاه USB و HDMI است. قابلیت اتصال به کامپیوتر یکی از امکانات کاربردی این تلویزیون بوده که با استفاده از کابل VGA میتوان لپتاپ و یا کامپیوتر را به این تلوزیون متصل کرده و به عنوان مانیتور از این تلویزیون استفاده کرد. در تلویزیون 50 اینچی راک شما می توانید با استفاده از درگاه USB فیلم، عکس و موسیقی های خود را به نمایشگر انتقال داده و به تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی دلخواه خود بپردازید. این تلویزیون راک داری قابلیت PVR بوده یعنی شما می توانید برنامه های تلویزیون را ضبط کنید.

تلویزیون 50 اینچی راک از پخش صدا با فرمت‌‌ Dolby پشتیبانی می کند. بعلاوه این محصول دارای گیرنده دیجیتال بوده که کاربران می توانند تمام شبکه های تلویزیونی را از طریق گیرنده دیجیتالی DVB-T2 دریافت کنند. 

این سری از تلویزیون های راک اسمارت نبوده و رابط هوشمند و مرورگر وب نداشته در نتیجه به اینترنت هم متصل نمی شود.

 

نماد اعتماد الکترونیکی