بخرید و 494,648 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون هوشمند بست 50 اینچ مدل BUS50A

تلویزیون 50 اینچی بست مدل BUS50A، دارای کیفیت 4K، تکنولوژی صفحه نمایش LED، مجهز به 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI، دارای سیستم عامل اندروید و WIFI بی سیم.

Best - بِست

141,328,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

هوشمند
LED
4K
تخت
50
2160×3840 پیکسل
2
8 وات
اندروید 9.0
CortexA35 1/5GHz/Quad core
2
3
optical Out
رومیزی
8

تلوزیون هوشمند بست مدل BUS50A از محصولات شرکت BEST، ساخت ایران است. که اندازه صفحه نمایش آن 50 اینچ با رزولشن اولترا اچ دی 4k می باشدکه دارای کیفیت بالایی است و تصاویر را با وضوح بیشتری نشان می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی صفحه نمایش LED است و مجهز به 2 درگاه USB می باشد که امکان اتصال هارد و فلش را به طور همزمان داراست (عکس، فیلم و موزیک را پشتیبانی میکند). از دیگر ویژگی های این تلویزیون، قابلیت ضبط تصاویر، نرم افزار اشتراک گذاری صفحه نمایش تلفن همراه ( اندروید / آیفون )، دارای اپ استور داخلی، قابلیت نصب نرم افزارهای اجتماعی و شبکه های نمایش خانگی، تقویم شمسی، منوی هتل مد و دارای تکنولوژی فیلتر نور آبی جهت سلامت چشم کاربر می باشد.

گفتنی است این محصول دارای قابلیت HDR می باشد که در واقع این قابلیت باعث بالا بردن کیفیت تصویر تلوزیون می شود همچنین تصاویر را درخشان تر و روشن تر نشان می دهد.

حافظه داخلی در این تلویزیون 8 گیگابایت و حافظه رم 1.5 گیگابایت نیز می باشد. این تلویزیون دارای 3 درگاه  HDMI که اطلاعات را به صورت دیجیتال بین سیستم ها انتقال می دهد مانند لپ تاپ، کامپیوتر و کنسول های بازی همچنین دارای درگاه AV که همان 3 کابل قرمز / سفید / زرد می باشد که یکی برای تصویر و دو تا برای صوت به کار می رود. این تلوزیون WIFIدار امکان اتصال بیسیم به شبکه اینترنت را داراست.

از دیگر آپشن ها ی این محصول، گیرنده دیجیتال داخلی آن است که دیگر نیاز به خرید گیرنده دیجیتال جانبی نیست. و همچنین دارای سیستم عامل اندروید می باشد که در این نوع سیستم عامل شما به آسانی می توانید انواع بازی، فیلترشکن، برنامه ارتباطی مانند تلگرام، واتساپ و در کل هر نوع برنامه قابل اجرا بر روی گوشی های اندروید را نصب کنید که در واقع می توان گفت این تلوزیون را برای ما کاربردی تر کرده است.

 

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی