بخرید و 81,060 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

بخاری بدون دودکش آبسال مدل 437G

بدون نیاز به دودکش، دارای حداقل ظرفیت گرمادهی 1500 و حداکثر ظرفیت گرمادهی 3900 کیلو کالری در ساعت، قابل استفاده به دو صورت زمینی و دیواری

Absal - آبسال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

 

بخاری گازسوز آبسال مدل 437G

بخاری یکی از لوازم ضروری در هر خانه در فصل سرما است. با انتخاب یک بخاری خوب علاوه بر گرما می توانید سلامت خانواده ی خود را تضمین نمایید.محصولات بدون دودکش آبسال این موقعیت را برای شما فراهم می سازند که بدون نیاز به دودکش شما بتوانید بخاری خود را هر کجا که مد نظرتان است قرار دهید. اما باید توجه داشت که هیچ بخاری بدون دودکشی برای اتاق بسته مناسب نمی باشد. بدنه ی تمامی محصولات آبسال از ورق فولادی لعاب شده ساخته شده که در هنگام روشن کردن هیچ گونه بوی نامطبوعی ایجاد نمی کند.این محصول دارای سیستم محافظتی سنجش میزان اکسیژن محیط می باشد که اگر بنا به هر دلیلی اکسیژن محیط به کمتر از 18 درصد کاهش یابد، بخاری به صورت خودکار خاموش می شود و گاز ورودی به بخاری به طور کامل قطع می شود تا از بروز خطر جلوگیری کند.

بازده حرارتی این بخاری 90.4 درصد است که در زمان کوتاهی می تواند محیط را گرم کند و با توجه به داشتن قابلیت تنظیم شعله در سه حالت، شما می توانید شعله را نسبت به دمای محیط یا دمای مطلوب خودتان تنظیم نمایید. این بخاری دارای فندک پیزو الکتریک می باشد که عملکرد آن به این صورت است که با اعمال نیروی خارجی، دوقطبی‌های این سرامیک‌ها تحریک می‌شوند و میدان الکتریکی ایجاد شده که باعث جرقه زدن و روشن شدن سریع بخاری می شود. این بخاری دارای ترموکوپل می باشد که در صورت خاموش شدن ناخواسته ی شعله بخاری خاموش می شود و گاز ورودی به بخاری کاملا قطع می شود. سنسور گاورنر (Governor)، گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید.سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. رگلاتور: از نوسانات شعله جلوگیری می کند.

بخاری گازسوز آبسال قابل استفاده با گاز شهری و گاز مایع است و توان حرارتی این بخاری 1500 تا 3900 کیلوکالری می باشد. این بخاری 40 سانتی متر طول، 13 سانتی متر عرض، 63 سانتی متر ارتفاع و 9 کیلوگرم وزن دارد.

راهنمای خرید بخاری مناسب برای منازل

دلایل اعتماد به ما