شومینه گازسوز مروارید سوز مدل مروارید 18000

( )

شومینه مرواریدسوز مدل مروارید 18000، سوپر گرافیک تمام لعاب

دارای توان حرارتی 3000 تا 8000 کیلو کالری در ساعت

Morvarid Sooz - مروارید سوز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شومینه گازسوز مروارید سوز مدل مروارید 18000

بخاری یکی از لوازم ضروری در هر خانه در فصل سرما می باشد. شما با انتخاب یک بخاری خوب علاوه بر تامین گرمای منزل می توانید سلامت خانواده ی خود را تضمین کنید. برای استفاده در منزل بهتر است از بخاری های دودکش دار استفاده نمایید. چرا که بخاری های بدون دودکش در محیط های بسته مانند منزل باعث خفگی می شوند. بخاری های بدون دودکش مناسب مغازه ها و یا مکان های باز می باشند. تمام محصولات مروارید سوز موجود در سایت آنلاین کالا نیاز به دودکش دارند. بدنه ی تمامی محصولات مروارید سوز از ورق فولادی لعاب شده ساخته شده که در هنگام روشن کردن هیچ گونه بوی نامطبوعی ایجاد نمی کند. این بخاری دارای فندک پیزو الکتریک می باشد که عملکرد آن به این صورت است که با اعمال نیروی خارجی، دوقطبی‌های این سرامیک‌ها تحریک می‌شوند و میدان الکتریکی ایجاد شده که باعث جرقه زدن و روشن شدن سریع بخاری می شود.

شومینه گازسوز مروارید، یک شومینه باکیفیت و شیک دارای شیشه ایمن با قابلیت نصب شدن بر روی زمین، با رده انرژی E و مصرف انرژی بهینه می باشد. این شومینه دودکش دار با قطر دودکش 100 میلی متر طراحی شده است. این مدل دارای ولوم تنظیم شعله می باشد.

شومینه گازسوز مروارید 18000 قابل استفاده با گاز شهری است و توان حرارتی این بخاری 3000 تا 8000 کیلوکالری است که 80 متر مکعب فضا را پوشش می دهد. در این بخاری ها به علت بازدهی حرارت بالا مصرف گاز حدود 20% کاهش یافته و در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

شومینه گازسوز مروارید 102.5 سانتی متر طول، 44 سانتی متر عرض، 102.5 سانتی متر ارتفاع و 35.6 کیلوگرم وزن دارد. 

ایمنی در بخاری ها

ترموکوپل: ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می کند. کلیه بخاری های شرکت مرواریدسوز دارای ترموکوپل می باشند.

سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODS): سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. تمامی محصولات شرکت مرواریدسوز دارای سنسور ODS می باشند.

گاورنر (Governor): این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. کلیه محصولات شرکت مرواریدسوز دارای گاورنر می باشند.

راهنمای خرید بخاری مناسب برای منازل

دلایل اعتماد به ما