بخرید و 155,750 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: مهام نو
تعداد محصولات: 18

بخاری گاز سوز ایران شرق مدل آذرمهر AM 210 G&M

بخاری گاز سوز ایران شرق مدل آذرمهر AM 210 G&M، دارای ظاهر گرافیکی و مصور، دارای راندمان حرارتی بالا، مجهز به ترموکوپل دو فیش، پیلوت سه شعله، مجهز به سنسور پایش میزان اکسیژن محیط (ODS)، قابلیت تنظیم دما، شیشه ایمن، مجهز به سنسور تنظیم کننده میزان فشارگاز (گاورنر)، مجهز به ترموسوئیچ، سوخت مصرفی گاز شهری.

Iran Shargh - ایران شرق

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

87*28*83سانتی متر
33 کیلوگرم
گاز شهری یا مایع
21000 کیلو کالری بر ساعت

در فصل سرما بخاری یکی از لوازم حیاتی هر خانه محسوب می‌شود بخاری گاز سوز ایران شرق مدل آذرمهر AM 210 G&M، مجهز به سیستم جرقه زن و شعله قابل تنظیم است. این بخاری دارای ظرفیت گرمایشی 21000 کیلوکالری و همچنین مجهز به خروجی دودکش است. این بخاری دارای سیستم ایمنی ترموکوپل دو فیش که ورژن جدید و پیشرفته ترموکوپل است. این نوع ترموکوپل علاوه بر اینکه در صورت خاموش شدن شعله ی بخاری جریان گاز را قطع می نماید، در صورت بالا رفتن حرارت بخاری از حد استاندارد نیز شعله را به صورت خودکار خاموش کرده و جریان گاز خروجی را مسدود می نماید تا حرارت بخاری کاهش یابد. این محصول ابعادی برابر 87*28*83 سانتی‌متر دارد و وزن آن حدود 33 کیلوگرم است.

از دیگر ویژگی‌های این بخاری می‌توان به سیستم کنترل اکسیژن محیط  (ODS) اشاره کرد OSD سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند.

این بخاری همچنین دارای گاورنر (Governor) نیز می‌باشد این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. 

همچنین مجهز به ترموسویچ است که در صورت نداشتن و یا مسدود بودن دودکش، سیستم به‌طور اتومات خاموش می شود.

دلایل اعتماد به ما