بخرید و 101,003 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: مهام نو
تعداد محصولات: 18
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری گاز سوز بدون دودکش سرامیکی ایران شرق مدل شاهین

بخاری گاز سوز بدون دودکش سرامیکی ایران شرق مدل شاهین، دارای استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه، دارای راندمان حرارتی بالا، مجهز به ترموکوپل، مجهز به سنسور پایش میزان اکسیژن محیط (ODS)، قابلیت تنظیم دما، شیشه ایمن، مجهز به سنسور تنظیم کننده میزان فشارگاز (گاورنر)، مجهز به ترموسویچ، رنگ و لعاب پودر الکترواستاتیک، سوخت مصرفی گاز شهری.

Iran Shargh - ایران شرق

28,858,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

55*80*30
15 کیلوگرم
رنگ و لعاب پودر استاتیک
گاز شهری

در فصل سرما بخاری یکی از لوازم حیاتی هر خانه محسوب می‌شود، بخاری‌های بدون دودکش بر اساس ترکیب گاز (شهری یا مایع) با اکسیژن موجود در هوا بوده و نتیجه این واکنش علاوه بر مقدار قابل ملاحظه‌ای گرما، گاز دی‌اکسید‌کربن و بخار آب می‌باشد. بنابراین طراحی بخاری‌های گازسوز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا تنظیمات فشار و مقدار گاز و هوا در این محصولات به صورت کاملا ثابت و غیرقابل تغییر در نظر گرفته می‌شود.

بخاری گاز سوز بدون دودکش شعله دار ایران شرق مدل شاهین، در رده بخاری‌های بدون دودکش و دیواری قرار دارد و برای مکان‌هایی که در آن‌ها گردش هوا به خوبی انجام می‌شود مناسب است، این محصول ابعادی برابر 55*80*30 سانتی‌متر دارد و وزن آن حدود 15 کیلوگرم است.

این بخاری دارای ترموکوبل می‌باشد، ترموکوپل یک سیستم ایمنی است که در هنگام خاموش شدن ناخواسته و تصادفی شعله، جریان گاز را قطع می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این بخاری می‌توان به سیستم کنترل اکسیژن محیط  (ODS) اشاره کرد OSD سیستم ایمنی است که در صورت کم شدن اکسیژن محیط به دلیل عدم خروج گاز مونواکسید کربن از بخاری، آن را به صورت خودکار خاموش می کند. 

این بخاری همچنین دارای گاورنر (Governor) نیز می‌باشد این سنسور گاز ورودی به بخاری را تنظیم و در هنگام تغییر فشار گاز از خاموش شدن بخاری جلوگیری می نماید. همچنین مجهز به ترموسویچ است که در صورت نداشتن و یا مسدود بودن دودکش، سیستم به‌طور اتومات خاموش می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی