اجاق گاز رومیزی بیمکث مدل MG 0010

( )

اجاق گاز بیمکث مدل MG 0010، مجهز به ترموکوبل، جرقه زن اتوماتیک، صفحه  استیل ضد زنگ، قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع

Bimax - بیمکث

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
850میلیمتر
500میلیمتر
18ماهه
بیمکث
5شعله
رومیزی
A

اجاق گاز بیمکث مدل MG 0010 از نوع اجاق گاز صفحه ای استیل می باشد . جنس شیر و سرشعله ها  Defendi ایتالیا - Copreci اسپانیایی هست . اجاق گاز دارای محافظ می باشد و محل قرار گیری پلوپز بزرگ در وسط اجاق می باشد . 

اجاق گاز 5 شعله بیمکث از جنس استیل می باشد و جنس صفحه اجاق گاز از استلنس استیل هست و شیوه استفاده از گاز مصرفی آن بصورتی هست که قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع را دارد .مجهز به فندک الکتریکی و ترموکوپل هست . ابعاد اجاق گاز : 50  * 85  سانتیمتر و الگوی برش آن 47  * 82 سانتیمتر می باشد .

اجاق‌گاز «بیمکث مدل MG0010 استیل» از طرح‌های زیبا و خاص این شرکت است که به بازار عرضه شده است. این گاز صفحه‌ای با عرض 86 سانتی‌متر دارای 5 شعله است که به صورت دو  به دو در طرفین و شعله پلوپز در وسط طراحی شده است. شبکه رویی شعله‌های اجاق‌گاز بیمکث مدل MG0010 چدنی بوده و در سه قطعه ارائه می‌شوند که در سمت راست و چپ و وسط قرار می‌گیرند. تمام رویه کار استیل بوده و با طراحی ویژه‌ای که دارد با اینکه کل کار تقریبا هم‌سطح کابینت قرار می‌گیرد ولی طراحی شعله‌ها به صورت برجسته‌تر از سطح است. با اینکه محل قرارگیری ولوم‌ها و طراحی قسمت جلویی کمی انحنا دارد ولی شبکه‌ها در نهایت به صورت تراز و صاف قرار می‌گیرند. ولوم‌ها در سمت جلو و وسط قرار گرفته اند و با همراهی فندک اتوماتیک باعث سریع و راحت روشن شدن شعله‌ها می‌شوند.  کنار ولوم‌ها نشانه‌هایی وجود دارد تا مشخص شوند که مربوط به کدام شعله هستند. گازهای صفحه‌ای برای استفاده در آشپزخانه‌های جدید بسیار مورد استقبال هستند. معمولا کابینت‌های زیرین آن‌ها برای نگهداری قابلمه و ماهیتابه استفاده می‌شود و کسانی که از فرهای معمول زیر اجاق‌گازهای مبله استفاده چندانی نمی‌کنند ترجیح می‌دهند از گازهای صفحه‌ای استفاده کنند. رویه استیل این مدل بعد از برداشتن شبکه‌های روی شعله‌ها به راحتی تمیز می‌شود. بیمکث از تولید و عرضه‌کنندگان قدیمی و خوش‌نام لوازم آشپزخانه برقی است که با ارائه محصولات باکیفیت باعث زیبا شدن خانه و آشپزخانه‌ها شده است.

لوازم همراه این محصول:

  • دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز
  • دارای بست کابینت
  • سایر مشخصات
  • قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع
  • محل شعله پلوپز: وسط

قابل توجه هست که کلیه لوازم آشپزخانه بیمکث از جمله اجاق گازهای این شرکت داری نشان استانداردهای معتبر اروپا (ISO9001:2008 , ISO10002:2004 ) ایزو 9001  و ایزو 10002 و نشان استاندارد ایران می باشند 

دلایل اعتماد به ما