درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

فر توکار بلانتون مدل OV3301 G

فر توکار بلانتون مدل OV3301 G: مجهز به صفحه نمایشگر لمسی دیجیتال با وضوح بالا، جنس بدنه شیشه مقاوم، دارای فن گردش هوا وخنک کننده کانوکشن، دارای سیخ جوجه گردان، سیستم تمیز کننده آسان، ریل تلسکوپی، درب سه جداره با شیشه کشویی

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

ایزی تو کلین، تمام برق، دارای دو سینی عمیق،درب سه جداره با شیشه کشویی،
شیشه ای
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
PR-020910

معرفی فر توکار بلانتون مدل OV3301 G
فرتوکار بلانتون مدل OV3301G دارای بدنه‌ای شیشه ای و در عین حال مقاوم در برابر تغییرات دما است و به سادگی ترک بر نمی‌دارد. این فر که حالت نصبی به صورت توکار دارد در درون کابینت شما جای می‌گیرد و تنها قسمت درب محصول قابل دیدن است. تجهیزات توکار آشپزخانه جلوه‌ای یک‌دست ومرتب و در عین حال مدرن به فضای آشپزخانه می‌دهند.

این فر مجهز به یک ریل تلسکوپی است، یعنی هنگام خارج کردن مواد غذایی از داخل فر به راحتی می‌توان کشوها را به بیرون کشید تا در اثر برخورد احتمالی دست به بدنه فر دست دچار آسیب وسوختگی نشود و در عین حال خارج کردن غذا از داخل فر راحت‌تر باشد.

مجهز به فن کانوکشن:
فن کانوکشن که به گردش هوا در داخل بدنه فر هنگام پخت غذا کمک می‌کند و گرما وحرارت داخل بدنه را به اطراف فر می‌گرداند و مانع از خام و پخته شدن غذای داخل فر می‌شود.

سیستم ایزی توکلین:
این سیستم در فر توکار بلانتون مدل OV3301G به معنای تمیز شدن آسان فر است. بلانتون با در نظر گیری یک لعاب آسان تمیز شونده بر روی بدنه داخلی واجزای داخل فر به تمیز شدن آسان این دستگاه کمک می‌کند با استفاده از این پوشش شما بدون فشار زیاد به دست برای از بین بردن چربی و کثیفی‌های داخل فر و با استفاده از آب و یک شوینده سبک می‌توانید کاملا فر خود را تمیز کنید.

درب سه جداره فر توکار بلانتون:
درب شیشه‌ای این فر توکار سه جداره است و به سادگی دچار آسیب دیدگی و ترک نمی‌شود پس اگر تصور شما این است که شیشه‌ای بودن بدنه این فر آن را آسیب پذیر کرده است با یک درب سه جداره از جنس شیشه بسیار مقاوم این تصور را فراموش کنید. این فر توکار به سادگی آسیب نمی‌بیند.

 

نماد اعتماد الکترونیکی