درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1

فر توکار برقی بلانتون مدل OV4002 S شیشه استیل

فر توکار برقی بلانتون مدل OV4002 S: شیشه استیل، ریل تلسکوپی، سیستم ایزی توکلین، فندک اتومات، جوجه گردان، درب سه جداره با شیشه کشویی

Blanton - بلانتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

60*60*60
60 سانتی‌متر
60 سانتی‌متر
60 سانتی‌متر
دارای دو عدد سینی گود، مقاوم در برابر حرارت، 6 برنامه پخت
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
استیل-شیشه
70
PR-019124

ابعاد فر توکار بلانتون مدل OV4002 S
این فر از ابعادی 60 *60 *60 برخوردار است. این به معنای آن است که عمق وارتفاع وپهنای این فر همگی 60 سانتی‌متر هستند. بدین ترتیب برای نصب این فر توکار فضایی در بین کابینت‌ها با این ابعاد باید در نظر گرفته شود. ابعاد یک وسیله توکار آشپزخانه یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید آن‌هاست. چرا که ممکن است وسیله خریداری شده داخل فضای مورد نظر جای نگیرد وبرای شما دردسر سازشود.

ریل تلسکوپی:
این فر مجهز به یک ریل تلسکوپی برای بیرون کشیدن هرچه سریع‌تر وراحت‌تر سینی داخل فر شده است. بدین منظور پس از پخت غذا در فر می‌توانید با یک دستگیره سینی را مانند یک کشو بیرون آورده ومواد غذایی را از آن خارج کنید. این امر علاوه بر بالا بردن سرعت کار از آسیب رسیدن احتمالی به دستان شما با بدنه‌ها و دیواره‌های داغ داخلی فر جلوگیری می‌کند.

دارای جوجه‌گردان:
برای اینکه جوجه بریانی یا همان مرغ پخته و بریان شده را تهیه کنید می‌توانید از این فرتوکار بلانتون مدل OV4002 S استفاده کنید. بلانتون با قرار دادن یک عدد سیخ جوجه‌گردان در این محصول به سادگی پخت غذاهای متنوع از جمله جوجه و مرغ بریانی کمک کرده است.

سیستم easy clean:
به معنای آن است که این فرتوکار قابلیت تمیز‌شوندگی خودکار داخلی دارد. در این حالت دیگر نیازی به وقت گذاشتن زیاد برای تمیزی محفظه داخلی فر وسینی‌ها و همچنین استفاده از انواع شوینده‌ها نیست. سیستم ایزی کلین میتواند با بالا بردن درجه حرارت و سوزاندن مواد غذایی چسبیده به جداره‌ها آنها را بریزد. به این ترتیب فقط با کشیدن یک دستمال کلیه سوختگی‌ها را از داخل فر جدا کنید.

جمع‌بندیی پایانی:
فر توکار بلانتون مدل OV4002 S تمامی ویژگی‌های مفیدی که نیاز است یک فر داشته باشد را دارا می‌باشد. با استفاده از شیشه محکم سه‌جداره و پنل لمسی و همچنین ویژگی‌های دیگر که به تفصیل راجع آنها بحث شد، خیالتان از بابت خرید یک محصول باکیفیت ومدرن وکارآمد راحت می‌شود.

دلایل اعتماد به ما