بخرید و 280,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز پنج شعله هیمالیا سری تسلا مدل 1002 تمام لعاب با کلاف استیل

( )

اجاق گاز پنج شعله فر دار هیمالیا ( Himalia ) سری تسلا مدل 1002، تمام لعاب با دستگیره و ولوم فلزی سفید، دارای شعله زماندار، فن کانوکشن و سلف کلین، فندک و ترموکوپل تمامی شعله ها

Himalia - هیمالیا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

لعاب سفید
صفحه گازی
5
سپری چدنی نشکن
ایستاده

اجاق گاز پنج شعله هیمالیا مدل 1002، از سری اجاق گازهای فردار تسلا است که توسط کارخانه ایرانی هیمالیا ساخته شده است. بدنه این اجاق گاز ایرانی از لعاب سفید مقاوم و دستگیره و ولوم ها از فلز و به رنگ سفید است. شیشه فر اجاق گاز هیمالیا مدل 1002 از شیشه دوجداره اپتیمایز ساخته شده است که با فریم سفید ظاهر شیکی به اجاق گاز بخشیده است. فندک اتوماتیک شعله ها به آسانی و در کوتاه ترین زمان شعله ی مورد نظر را روشن می کند. همچنین ترموکوپل شعله ها از نشت گاز در صورت خاموشی شعله بر اثر وزش باد و یا سر رفتن غذا جلوگیری می کند. پنل 6 کلیده دیجیتال در وسط ولوم ها قرار گرفته است که به وسیله ی آن می توانید تایمر شعله ها را تنظیم نموده تا در زمان مورد نظر با آلارمی زمان خاموش شدن شعله را به شما یاد آوری کند. 

فر اجاق گاز هیمالیا مدل تسلا 1002 دارای مشعل ایتالیایی است که قابلیت روشن شدن شعله بالا و پایین را به صورت هم زمان دارد. فضای داخل فر دارای لعاب سلف کلین است که از چسبیدن چربی بر جداره داخلی فر جلوگیری کرده و درون فر را تمیز نگه می دارد. فن کانوکشن درون فر موجب پخت یکنواخت و سه بعدی مواد غذایی درون فر می شود که در پخت کیک و شیرینی بسیار کاربردی و مفید است. جوجه گردان نیز درون فر قرار گرفته که تنظیمات آن توسط ولوم ها انجام می شود. این تنظیمات درون پنل دیجیتال اجاق گاز تسلا قابل مشاهده است. سرشعله های اجاق گاز هیمالیا از سرشعله های سری C و شعله ی پلوپز از نوع دووال است. 

کارخانه ایرانی هیمالیا پس از تولید و عرضه موفق یخچال فریزر های هیمالیا و تلویزیون های پانورامیک هیمالیا، اقدام به تولید اجاق گاز های تسلا هیمالیا نموده است. شما می توانید تمامی محصولات شرکت هیمالیا را از فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا تهیه فرمایید.

دلایل اعتماد به ما