بخرید و 623,700 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G514

( )

اجاق گاز توکار رومیزی آلتون ( ALTON ) مدل G514 دارای 5 شعله شامل 1 شعله پلوپز که در وسط قرار دارد، مجهز به بدنه شیشه ای آسان تمیز شونده در رنگ مشکی و زیر ولوم طلایی رنگ

ALTON - آلتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی شیشه ای(شیشه سکوریت)
5 شعله شامل یک شعله پلوپز در وسط
چدنی از نوع لولایی
رومیزی
A

اجاق گازهای رومیزی که در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده اند، برای آشپزخانه هایی با فضای محدود بهترین گزینه هستند. اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G514 یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. 

چیدمان شعله ها در این اجاق گاز 5 شعله از نوع کلاسیک است بدین صورت که شعله پلوپز(شعله بزرگ برای قرار دادن قابلمه) در وسط قرار گرفته و 4 شعله دیگر در اطراف آن چیده شده اند. نکته ای که اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G514 را از سایر اجاق گازهای رومیزی آلتون متمایز می سازد، نوع شبکه چدنی روی اجاق گاز است. این شبکه چدنی به لحاظ طراحی به گونه ای ساخته شده تا بتوان قابلمه ها و ظروف بزرگ را بدون نگرانی از لغزش و قرارگیری نامناسب ظرف روی شعله، استفاده نمود. همچنین مزیت دیگر شبکه چدنی این اجاق گاز، لولایی بودن آن است؛ بدین معنا که شما برای نظافت روی گاز نیازی به بلند کردن و برداشتن کامل شبکه چدنی نداشته و می توانید آن را به راحتی از روی اجاق گاز خود بالا ببرید، به دیوار تکیه دهید و به کار خود بپردازید. 

جنس بدنه و رویه اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G514 از شیشه با پوشش آسان تمیز شونده می باشد؛ بنابراین برای تمیز کردن اجاق از هرگونه چربی و اثرات مواد غذایی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. همچنین در قسمت زیر ولوم های این مدل، رنگ طلایی به کار رفته است که زیبایی این محصول را دو چندان می سازد. 

ابعاد بیرونی این اجاق گاز 52*91 سانتی متر و ابعاد توکار آن (ابعادی که برای در نظر گرفتن مکان قرارگیری و نصب اجاق گاز روی کابینت لازم است) 47/4*87/4 سانتی متر می باشد.

قابل ذکر است تنها تفاوت این مدل با مدل G513N در زیر ولوم طلایی رنگ و طراحی ولوم ها است که در این مدل استفاده شده است. 

دلایل اعتماد به ما