بخرید و 682,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی کندی 14 کیلویی مدل GF 1414 S

( )

Candy GF 1414 S Washing Machine 14 Kg

لباسشویی 1400 دور کندی سیلور درب کروم با مصرف انرژی+++ A ، دارای 16 برنامه شستشو، قفل کودک و دارای فناوری MPS، تحت لیسانس کندی ایتالیا، محصول شرکت پاکشوما

جهت مشاهده سایر مدل های ماشین لباسشویی کندی کلیک کنید.

candy - کندی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور درب کروم
880 میلی متر
720 میلی متر
670 میلی متر
77 کیلوگرم
24 ماهه
پاک سرویس
اتوماتیک
14
1400
180
16
65 لیتر
+++A

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید ماشین لباسشویی ظرفیت مخزن دستگاه می باشد. برند ایتالیایی کندی ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت های مختلف برای هر نوع خانواده تولید کرده است که ظرفیت 14 کیلویی این مدل برای شستشو  هفتگی البسه خانوادهای پر جمیعت می باشد.

بدنه نقره ای رنگ این دستگاه از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. همچنین در ساخت این بدنه از باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است که باعث شده یک بدنه کاملا شیک و مقاوم روی ماشین لباسشویی سوار شود. این بدنه نقره ای رنگ با ضخامت بالایی که دارد از قطعات داخلی در برابر اصطحلاک و فرسودگی محافظت کرده و باعث طول عمر ماشین لباسشویی می شود. این مدل دارای نمایشگر بزرگ و با کیفیت لمسی حرارتی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی فعالیت های ماشین لباسشویی خود را کنترل کنید.

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه متنوع شستشو است که آپشن های مختلفی را برای شستشوی لباس ها و رنگ های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه ها دیگر نیازی به تنظیمات دستی دستگاه باقی نمی ماند. همچنین این دستگاه دارای سیستم کنترل کف و جلوگیری از سرریز آب می باشد.

یک موتور اینورتر با سرعت 1400 دور در دقیقه رو این مدل نصب گردیده است که مصرف انرژی را کاهش می دهد. تکنولوژی و موتور به کار رفته در این دستگاه، کارکردی بدون صدا و لرزش و شستشوی عالی و با کیفیتی را نتیجه می دهد.

این مدل دارای وایفای و امکان برنامه دادن از طریق تلفن همراه از خارج از منزل برای شستشو می باشد. برای این کار باید ابتدا اپلیکیشن اندروید ارائه شده را دانلود نمایید و ماشین لباسشویی خود را به حساب کاربری آن و سپس به اینترنت متصل نمایید. 

دلایل اعتماد به ما