بخرید و 203,070 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

آبگرمکن ديواری بوتان مدل B4118 Turbo

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo مناسب واحد های تجاری، اداری و مسکونی مناطق سزدسیر در ابعاد کوچک با حجم بالای آب دهی دارای رتبه مصرف انرژی E، شمعک دائمی و فندک پیزولیک ضربه ای می باشد. 

BUTANE - بوتان

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبگرمکن دیواری مدل B4118 Turbo یکی از محصولات دیگرشرکت بوتان برای تأمین آب گرم فوری، دائم و فراوان می باشد. این آبگرمکن دارای کلیه استاندارد های داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE به همراه دو سال ضمانت است.
آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo از فن آوری روز دنیا، کنترل هوشمند شعله و سیستم ماژولار برخوردار می باشد. همچنین مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل، تخلیه گازهای ناشی از احتراق و سیستم آیونایزر است.
آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4118 Turbo دارای قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع، شیر تنظیم ئما و مقدار آب خروجی و مقاوم در برابر رسوب و املاح آب می باشد.
به سبب راندمان بالا با مصرف بسیار کم گاز و کار کرد با کمترین جریان آب برای واحد های تجاری و اداری، مسکونی مناطق سردسیر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.
حداکثر طول لوله تا دورترین شیر آب گرم برای نصب و استفاده 10 متر توصیه شده است. قطر دودکش مورد نیاز 15 سانتی متر می باشد.

دلایل اعتماد به ما